Vek Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Blir gærn av vifta på Gainward 7800GTX GS kortet. Etter en time i Half Life2, så koker det over for skjermkoret. Striper over skjerm osv. Så er det vifte støy...høres ut som et Cessna fly Zalman GPU Vannblokk for ATI & Nvidia Noen som vet om denne saken passer på en 7800GTX? Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Høres ut som reklamasjonsgrunn... Kjenner en dude som har dette kortet og han har omtrent bare "idling" fra vifta uansett hva han kjører... Har så vidt jeg vet ikke hissa seg opp det kortet hans. Stille og rolig, samt utrolig sprekt... Send det tilbake du...høres ut som om det er no gæli med det... :thumbdown Endret 16. august 2005 av ToLi Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) åssen er luft sirkulasjonen i kabinettet ditt? prøv å ta av sidedøra å se om det blir noe bedre da =) kan ikke si noe om den blokka vil passe eller ikke. Endret 16. august 2005 av NeVa Lenke til kommentar
Vek Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Lydisolert chassis Ikke mye gjennomtrekk der, planlagt med vannkjøling hele tiden. Problemet er at ingen vannblokker er listet 7800GTX kompatibelt. Men det er kun HL2 i 1600x1200 med alt på max at dette skjer Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 GTX skal kjøre hl2 uten trøbbel overhode uansett hva du kjører....så enten er kortet defekt og tåler fryktelig lite...eller så må du seriøst gjøre noe for å få mer luft inn... Sjekka temperatur? Jeg hører ikke mitt xfx 7800gtx skjermkort uansett hva jeg presser det til...har en litt bråkete psu, men ikke nevneverdig nok til at det skal overdøve et bråkete skjermkort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå