>Jonas< Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har et ATI Radeon 9700 i min Asus A4KA. Har fått tak i et overklokingsprogram til detta. Og jeg lurer på om dette er noe jeg bør gjøre?! Eller er det ikke så lurt? Blir ytelsene mye bedre? Hva er for/ulemper med å overklokke skjermkortet? Lenke til kommentar
LanCer_ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Ødela mitt ATI Radeon 9700 kort nå nylig. Brukte først Powerstrip ( Søk etter på google eller finn det i en tråd på forumet). Så byttet jeg til Real 3d tweak, dette funket mye bedre. Overklokket det til det 368/348. Da var det stabilt. Kjørte så alle Benchmark og så spilte jeg NFSU II i 2-3 timer på fult... så skjedde det, plutselig krydde det av artifacts Kortet var ødelagdt. Nå sitter jeg med XFX 6600GT... Det er digg ytelse for lite penger. P.s ikke klokk for mye Se på denne linken: http://www.hardware.no/tester/skjermkort/c...pro/index8.html Endret 18. august 2005 av LanCer_ Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Siden jeg har laptop så er det jo mobilty radeon 9700 jeg har da.. Men jeg tar ingen sjanser ennå med å overklokke det før jeg har funnet ut noe mer... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Nja ville vert forsiktig å klokke noe som helst i en bærbar, uansett tviler eg på at du ville tjene noe særlig på det Endret 31. august 2005 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå