lysbryter Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hvordan kan jeg finne ut om et telefonnummer tilhører Telenor eller NetCom? (Helst uten å bruke masse penger på sms) Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 mmh...du kan prøve å logge deg inn på mother på http://www.netcom.no og søke på nummeret der..dukker det opp et navn, så er det netcom nr. Dukker det ikke opp noe..så er det enten Netcom uregistret kontantkort, eller Telenor abo. Men uten om det..så tror jeg ikke det er mulig. Hvem jeg har min kontrakt med er jo my buisness, og ikke noe man reklamerer med.... AKIRA Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Nei, hvem sitt nett du har telefonen din i er også min business hvis jeg skal ringe til deg. :smile: Må være prisbevisst som forbruker, vet du. :wink: Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 VELDIG ENKELT : Tast 1945 og deretter nummeret, trykk send og du får opplest hvilken operatør det tilhører Bulle Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 11:12, Bulle skrev:VELDIG ENKELT : Tast 1945 og deretter nummeret, trykk send og du får opplest hvilken operatør det tilhører Bulle 1945+nummer og så "ring" funket bra ja. :smile: Men hvor mye koster det? Lenke til kommentar
SAA Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Så vidt jeg vet så er det gratis Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Det er helt gratis...tro det eller ei....!! Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Når dere sier det, så mener jeg å huske at jeg faktisk selv har hørt om dette her for lenge siden. Kjekt å vite. :smile: Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Trolig har det om kort tid liten interesse å sjekke dette, da det ser ut til at ulik pris til ulike operatører er å anse som konkurransevridning. ...kan vi i hvertfall håpe........ Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Stemmer at det er gratis. Men det var mye tull med det nummeret i hvertfall i begynnelsen. Jeg fikk fakturert flere samtaler til det nummert, som ble trukket fra på neste regning. Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Nix, man finner ikke alltid ut av det lenger, for folk kan bytte operatør, og beholde nummeret. En del velger å ha hemmelig nummer også. Dersom Telenor nå ikke har innført samme priser uansett hvem du ringer, så er jo det rimelig... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Klart man kan finne ut av det. Man kan enten ringe nummeret over, eller gå inn på http://www.telenormobil.no. Det har ikke noe å si om noen skifter operatør. Databasen skal være oppdattert hele tiden. Man har nemlig krav på å vite hvor mye man skal betale for å ringe, og siden telenor fortsatt forskjellsbehandler på pris har de valgt løsningene ovenfor. Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Ja, så man må da på nett for å sjekke det..? Det var jo kjempesmart. Når bruker man MOBIL-telefon da? Jo det er når man ikke er inne i et hus med Internett og fasttelefon det. Lenke til kommentar
SAA Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Quote: Den 2002-08-21 08:54, Nicolas9 skrev:Ja, så man må da på nett for å sjekke det..?Det var jo kjempesmart. Når bruker man MOBIL-telefon da? Jo det er når man ikke er inne i et hus med Internett og fasttelefon det. Dersom du leser hele tråden får du jo svar på det. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Nicolas9: Hva med å lese det folk skriver før du kommer med sarkastiske innlegg som faller til grus av egen ignoranse? Dersom man ikke er på nett ringer man til 1945 og taster deretter inn telefonnummeret man ønsker å finne tilhørende operatør. Dette ble beskrevet tidligere i tråden, og jeg refererte til det i første setningen i innlegget mitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå