RBW Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Terratec har nå lansert sin nyeste TV-løsning, Cinergy XS HT USB. Hele enheten er på størrelse med en minnepinne, men fungerer som et fullverdig TV-kort. Les mer Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Et must Men var litt liten den der antennen ja..har et svært monster av en bordantenne her hjemme og den klarer knapt å få klart bilde på NRK1. Men artig den der altså! Forventer at hw.no får tak i en til testing så snart den er å kjøpe her til lands. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Så grei ut det, kjekk å ha med seg på tur om en har bærbar og bare må se nyhetene Så den er ikke noe must for meg, siden jeg har TV-kort, og ikke bærbar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg har virkelig lyst til å lese en detaljert test av denne! Er det noen mulighet for at hw-redaksjonen kan skaffe seg et eksemplar og teste litt? Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Denne er strengt tatt for liten, når du ser alle delene som må plugges på. masse rot i kofferten. Litt større og du kunne droppet et par adaptere. En ting som irriterer meg grønn med slike tv-løsninger er at de på død og liv kjører analog lyd over egen kabel til pc'en. Kunne de ikke lagt inn et billig "lydkort" og kjørt lyden over USB i steden? Forøvrig kan en slik dings anbefales for de som bor mye på hoteller - plugg denne inn i antenneuttaket og alle betaltv-kanalene kommer i klartekst opp på laptopen... Dette funker fordi det er hotell-tv apparatet som vanligvis sperrer intill du betaler, og ikke nettet. dermed går nettet ukryptert... Endret 16. august 2005 av firefox Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Pinnacles PCTV USB2 kjører lyden over usb'en. Slipper den overgangen jeg hadde på PCTV PRO'en. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kul dings, håper innholdet fungerer like bra som utseendet. TV-kort blir sakte men sikkert mer vanlig, noe jeg synes er bra. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Noen som vet om denne funker på Mac (OS X)? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Noen som vet om denne funker på Mac (OS X)? Det lurer jeg og på. Lenke til kommentar
G Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Fungerer den med vanlig analoge TV signaler også, eller er den kun ment å skulle brukes på bakkenettet? Montro hvor CPU intensiv den saken der blir (aktuellt på trege Laptop'er). Gjør den MPEG koding i hardware, eller tar den CPU kraft for jobben. Enkelte Laptop'er klarer jo ikke å vise DVD filmer en gang fordi de har for dårlig integrert GPU til å takle MPEG formatet. Det er vel tvilsomt at noen eksterne saker som denne kan fikse på det nevnte DVD avspillingsproblemet!? En test vil vel avsløre om bildekvalitet, drivere og software med mer er ordentlige. Eller om dette er katta i sekken kjøp. Går det an å spørre om HW.no gidder å strebe på å skaffe den til test? Endret 18. august 2005 av G Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Fungerer den med vanlig analoge TV signaler også, eller er den kun ment å skulle brukes på bakkenettet? Både det gamle og det nye systemet er "bakkenett". Slik jeg har forstått det så er forskjellen at det gamle er analogt, mens det nye er digitalt. Med "bakkenett" mener de net trådløst nett med basestasjoner plassert på bakken (f.eks fjelltopper). De mener altså ikke satelitter eller et trådbasert nett langs bakken. Lenke til kommentar
G Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Fungerer den med vanlig analoge TV signaler også, eller er den kun ment å skulle brukes på bakkenettet? Både det gamle og det nye systemet er "bakkenett". Slik jeg har forstått det så er forskjellen at det gamle er analogt, mens det nye er digitalt. Med "bakkenett" mener de net trådløst nett med basestasjoner plassert på bakken (f.eks fjelltopper). De mener altså ikke satelitter eller et trådbasert nett langs bakken. Takk for avklaringen. Trodde det var kabel eller fiber i grøfter jeg. Forstår nå at senderne står på bakken og at de har blitt gitt betegnelsen bakkenett kontra de andre alternativene satelitt med mer. Lenke til kommentar
Tore1971 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 En sånn SKAL jeg ha 4678202[/snapback] Lenke til kommentar
Tore1971 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Denne Virker ikke i norge, men i sverige on tyskland. den fikser formatet mpg-2 og i norge kommer det i formatet mpg-4. Har prøvd den og den virker ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå