Mawerick Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg har bestilt mye hos psdata, og alt har funka og blitt levert veldig fort.... :smile:) I tillegg har jeg i flere år bare hørt god ord om dem.. Det eneste jeg ikkje liker med psdata er at de ikkje alltid har varene jeg er ute etter... Men det er nå en annen sak.... :smile: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 10:04, Ethelion skrev:Forresten, hvorfor skulle ansatte i en hvilken som helst web-shop gå inn på forumer rundt på nettet og skrøyte av bedriften? Søk på http://www.netconnection.no på forumet , så får du se. Til du som mener at POW har billige kort...de har noen billige, men også f.eks det beste 4200 kortet. Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Har handla litt rundt Ps-data har NOEN av de beste prisene. Når jeg handler stort (skjer desverre alt for sjelden ettersom lommeboka stort sett er slunken). MEN hvis jeg skal ha enkeltkomponenter er det som oftest billigere alternativer å finne. Noen av disse har også en glimrende kundeservice.Uten å nevne noen bedrifter ved navn er dius et glimrende alternativ da. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Mye dårlig quoting i begynnelsen av denne tråden her..! Ellers er PSData også min favoritt. Av samme grunner som andre har nevnt. Liker best når de sender feil og når jeg har garantisaker osv. Får alltid god service og ender opp med ekstra rambrikker, bedre harddisker osv.. Ellers synes jeg også de kunne tatt inn litt andre merker/komponenter. Hvorfor selger de ikke Seagate-harddisker? Hvorfor kan de ikke selge en stillegående kvalitetskjøler? Hvorfor har de ikke Smartbuy 50 stk på spindel? Skulle tro de hadde inngått avtale med Microplex og Komplett, men det er vel heller tvilsomt. Er det importøren som ikke er "god nok"? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Har handlet hos både komplett og psdata fo flere titalls tusen og psdata har hatt en fabelaktig service hele tiden, komplett derimot er helt på tryne med en gang det ble returer kom problemene så jeg er ferdig som kunde der Psdata 6 poeng av 6 mulige komplett o av 6 Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Jeg er IKT lærling på en videreående skole, og vi bruker PSdata som vår data forhandler når vi bestiller nye datamaskiner/datakomponenter. Kort sagt PSdata sender utrolig raskt, samtidig som dem er uslåelige på pris! Så velg for all del PSdata fremfor komplett.no! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå