Gå til innhold

ATI R5xxx Roadmap Inside: Value First


kirjogra

Anbefalte innlegg

Tenkt litt på det der, gpu ser ut til å overgå cpu ganske mye alleredet (gikk opp 1500 i 3dmark 2005 for å gå fra 754 3200+ til 939 3500+) med andre ord kan dette begynne å bli j-piiiip-lig dyrt for oss om vi må ha det siste innen cpu også :ohmy:

 

Mulig jeg må hoppe av denne karusellen for første gang på 5 år :(

 

Edit: videre er jo sli\crossfire kunn et pengesluk. Ja du kan få lik\bedre ytelse en et eventuelt R580 kort men du kan også bare selge 7800gtx kjøpe et R580 kort å komme mye bedre ut av det, slik var det med 6800 også, sli er helt bortkastet for megd

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artig du nevner de to spillene, jeg oppdaterte med 1gb ramm (2gb ekstra hukommelse uten merpris :p ).

 

Edit: det der var en parodi på Dells kampanje som iriterer meg vannvitting du får dobbel hukommelse uten merpris og så er det 2 stk 256 brikker, ikke bare for overdrivelsen men også for den vannvittig teite ordbruken

 

Og de to spillene begynte for første gang å leve på min pc, bf2 haddet loade vansker og 3min start lagg mens fear var sirup med alt på høyt, nå fungerer alt bra.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Ja det blir spennende å se hva dette i det hele tatt er. R580 ser ihvertfall ut til å bli et monster.

Og hvilken CPUèr klarer å mate den nye babyen ?

Endel vel opp med at man istedet for å ha to kort i SLI så har man to hele PC-er koblet opp med en gigantisk SLI-bro og RAID mellom luker i kabinettene, alt for å mate et enormt beist av et skjermkort som tar opp to kabinett til sammen :tease: og skal ha mat fra begge to PSU-en samtidig :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...