octopz Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Søstera mi skal kjøpe seg bærbar pc til skolestart. Denne skal brukes til "det vanlige"; altså tekstbehandling, surfing, litt spill...... Windows og office må derfor inkluderes i prisen; som er satt til i overkant av 10k. Ble av komplett anbefalt å gå for denne maskinen: M7440GFujitsu Siemens Amilo (+Office Student) Pris: 10690,- Etter litt kikking rundt her på forumet festet øynene mine seg også ved denne maskinen fra PSdata: Tundra 1557E Centrino (+ XP Home OEM; Office Student) Pris: 10678,- Hvilken av disse maskinene vil dere anbefale henne å kjøpe? Har jeg evt. oversett noen andre gode tilbud? Alle relevante kommentarer mottas selvsagt med stor takk! Lenke til kommentar
JourNey Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Tundraen har hvertfall bedre oppløsning, 1024x768 syns jeg er lite. Men det er jo ikke uvanlig på 15-tommere, og en smakssak.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Tundraen har hvertfall bedre oppløsning, 1024x768 syns jeg er lite. Men det er jo ikke uvanlig på 15-tommere, og en smakssak.. Henger meg på hva JourNey skriver her, og anbefaler Tundraen av disse to valgene.. Lenke til kommentar
octopz Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 La merke til at batterikapasiteten var bedre på Fujitsuen, og garantitiden er også ett år lengre på denne. Bør jeg likevel anbefale Tundraen for henne? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 La merke til at batterikapasiteten var bedre på Fujitsuen, og garantitiden er også ett år lengre på denne. Bør jeg likevel anbefale Tundraen for henne? Oppgitt batteritid er som mangt... men en batteritid på drøyt 4 timer bør man være fornøyd med... Garantid er selvsagt veldigt viktig, men 2 år holder da spør du meg... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry4679427 Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Anbefaler varmt FS 7440G, etter å ha mottat denne selv etter å ha bestilt forrige helg. svært fornøyd så langt. Batteritiden er oppgitt til 5 timer... men.. du kan regne med ihvertfall 4 timer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå