sir-alex Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Jeg bare lurte på om noen her på forumet har testet både k750 og W800, fordi i en artikkel om SE w800,for litt siden her på amobil, sto det " likhet med søstermodellen K750i har W800i et innebygd kamera med en oppløsning på to megapiksler. I tillegg har den blitt utstyrt med autofokus-funksjon, noe som vil gi skarpere bilder" Stemmer dette? Er det noen som har testet om kamera søkeren på W800 er bedre enn på k750?? Hadde vært fint hvis noen kunne svare på dette Her er linken til artikkelen: http://amobil.no/art.php?artikkelid=18202 Sir-alex Endret 16. august 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Begge to har autofokus. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Begge to har autofokus. Jeg begynte å lure litt, men er kamera søkeren Helt lik da? Det står jo at W800 gir skarpere bilder. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 På itavisen's test har de sammenlignet bilder fra begge mobilene og de skriver at de er helt identiske. Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg begynte å lure litt, men er kamera søkeren Helt lik da?Det står jo at W800 gir skarpere bilder. Kameraets søger har intet med billedkvaliteten at gøre, hverken på en mobiltelefon eller på et kamera! Og jo, både W800 og K750 har autofokus og kameraerne skulle være ens Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er vel litt rart hvis en walkman-mobil får et bedre kamera enn den nye "kameramobilen" til SE... Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Da har jeg fått svar på det jeg lurte på Takk, Kamerasøkerne er like bra. Det var det jeg regnet med, men amobil skrev noe annet Endret 16. august 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det var det jeg regnet med, men amobil skrev noe annet Hvor var det amobil skrev at de ikke har samme kamera? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Det var det jeg regnet med, men amobil skrev noe annet Hvor var det amobil skrev at de ikke har samme kamera? Les denne artikkelen: http://amobil.no/art.php?artikkelid=18202 "Solide spesifikasjoner I likhet med søstermodellen K750i har W800i et innebygd kamera med en oppløsning på to megapiksler. I tillegg har den blitt utstyrt med autofokus-funksjon, noe som vil gi skarpere bilder." Altså amobil skrev at W800 ville gi skarpere bilder Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 .. Tror nok du har misforstått teksten. Amobil mener nok at W800i tar skarpere bilder enn mobiler uten autofokus. Artikkelen mener neppe at K750i ikke har autofokus. Men absolutt enkelt å misforstå den setningen i artikkelen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå