tokr Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hei, Driver og setter i stand en pc for en kamerat... må være tredje kameraten denne måneden... burde ta betalt... men uansett... Han har kjøpt, eller snarere jeg har bestilt til han følgende Asus A7N266-C hovedkort Athlon XP 1800+ 256 DDR ram plus en del annet stæsj som jeg ikke har satt inn ennå. Problemet er at PCn rebooter under oppstart... det går to-tre sekunder også restarter den... Det kan virke som det er en slags varme-utviklings-kontroll... hvis prosessor blir for varm, slår systemet seg av... problemet er bare at prosessoren har en godkjent vifte som funker og er riktig satt på (GlacialTech CPU-Vifte) Tenkte videre at det kunne være strømforsyningen... og jeg skiftet denne (300w)... og da virket det i en liten stund... fikk ordna litt i bios... bl.a. satt prosessoren til riktig hastighet... men da jeg restartet var samme problem tilbake. Noen tips... Drar til Melbourne om to uker og vil gjærne ha levert denne pcn i god tid før det. TOmmy ps. Det er en jumper som heter slå-av-hvis-prosessor-blir-for-varm eller så... men jeg har ikke lyst til og røre den... eller burde jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå