Gå til innhold

Hva bruker dere PDA til?

sbaerheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter 5-6 år med ørten forskjellige PDA'er er jeg totalt avhengig av kalenderfunksjonalitet. Jeg glemmer ALT som ikke står der.

Jeg eWallet til å lagre ALT av passord, medlemsnummer, kredittnummer osv osv osv.

Også har jeg et bluetooth-tastatur som jeg bruker når jeg er på ferie, langtur o.l. og vil sende reisebrev, må jobbe litt eller blogge litt (SharpMT).

I kjedelige stunder chatter jeg også på MSN og IRC via GPRS (har en Qtek for tiden), sjekker mæil og surfer litt på mobile siter.

Også bruker jeg den selvfølgelig til brifefaktor av og til med spill, musikk og film.

Lenke til kommentar

Hei hei og takk for svar!

Jeg bare lurte siden jeg har hatt lyst til å kjøpe en PDA ganske lenge, men problemet har vel vært at jeg ikke helt har visst hva jeg skulle bruke den til :roll:

Men nå lurer jeg på om det kan være nyttig for meg som student. Så vi får se hva fremtiden og økonomien bringer :)

Lenke til kommentar

Eg kunne ikke klart meg uten! :blush:

Hovedsaklig bruker eg den som en veiviser i bil, adressebok, avtalebok, kalender og diagnoseverktøy.

Alt eg gjør og ikke gjør hos kunder skriver eg ned, og deler via intranettet.

Bruker den også til e-post, surfing og chatting i nødsstunder. Og ikke minst,

en del surfing på forum.hw.no :love:

(btw: stilarket for pda burde forbedres)

Foruten dette har eg musikk på den, og eg bruker den til å mellomlagre

eller vise bilder fra kamera eller mobil(k750 bilder ser veldig godt ut på pda).

Bruker den også litt som fjernkontroll for huset, og til kameraovervåkning i huset.

Kjempeverktøy! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvilket bluetooth tastatur bruker du? er det sammenleggbart? fungerer det bra? kompatibelt med axim 50v?

Jeg bruker dette:

http://www.thinkoutside.com/stowawaybt_product.html

Brettes i to, kjempebra å skrive på, men har ikke ÆØÅ, så de må du bruke taste-combo'er for å få fram, men etter en time eller to med tilvenning, så går det veldig greit.

Så lenge du har bluetooth, burde det være kompatibelt ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...