_M@ts_ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg lurer på hvor mye harddisker tåler ved konstant skriving og lesing. Altså hvis jeg f.eks. kopierer masse osv. Vil det da ta 3 dager til den ikke klarer mere eller hvordan er det? Takker for svar Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hørt at sletting av store data ikke skal slettes mer enn 10gb om gangen sånn at den skal ha mellomrom mellom sletting. Vet ikke hvordan det er med flytting eller skriving. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Dette hørtes ut som noe stort tull. Tror nok hardisken din kan jobbe nesten så mye den vil, det er temperaturen som er viktig, ligger den på et akseptabelt nivå så har hardisken mulighet for å vare lenge den, uavhengig av aktivitetsnivå. Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 har selv slettet 140-150 gb om gangen.. min pc står på 24/7 å spiller musikk og laster. har ikke hatt problemer jeg! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er ikke sikker på hvor mye en disk tåler, men det finner vi vel ut etterhvert? btw, slett de fleste linjene i signaturen din Eyvind, det er ikke tillatt med mer en 4 linjer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hørt at sletting av store data ikke skal slettes mer enn 10gb om gangen sånn at den skal ha mellomrom mellom sletting. Vet ikke hvordan det er med flytting eller skriving. Virker uforståelig på meg, sletting vil jo bare endre en liten bit av disken (filallokasjonstabellen eller hva det blir på norsk). Hvorfor skal det være verre en skriving feks? Tipper det er skrotinfo. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå