Pastor Lorentzen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ser ut som Nintendo vil slite litt med julesalget på GameCube i år. De har nettopp annonsert at det nye Zelda-spillet er utsatt. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60520 Trist, det var nok den tittelen jeg gledet meg mest til i høst. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Dumt. Vet hvor irriterende det er når spill blir utsatt. Men bra at de prioriterer å gjøre det enda bedre da, i stedet for å bare rushe det for å rekke julesalget. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 trist nyhet, men bedre at de sikrer seg god kvalitet. I motsettning til en rekke andre utviklere. Lenke til kommentar
Oaka Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Litt trist er det jo, men jeg ser mer positivt i denne avgjørelsen enn negativt. Ifølge pressemeldingen vil ikke Zelda bli gitt ut innen finnansåret 2005, så det betyr at spillet tidligst kan komme på markedet 1. april 2006. Det betyr altså at utviklerne har minst 7 måneder til å finpusse og legge til nytt innhold. Jeg venter gjerne et halvår ekstra for å få et mer bugfritt spill med mer innhold. Jeg tror Nintendo hovedsaklig vil bruke denne ekstra tiden til å legge til flere sidequests. Jeg håper i hvert fall det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå