Gå til innhold

Er vant til Nokia - takler jeg SE?

elvis!

Anbefalte innlegg

Har "alltid" hatt Nokia, men kjøpte meg Siemens s65 for en stund siden.. Nå er den blitt stjålet, og jeg trenger en ny mobil. Har alltid vært skeptisk til SonyE, men det er vel ingen hemmelighet at de lager bedre mobiler enn Nokia for tiden. Eller?

Jeg vurderer nå kraftig w800i.. Den ser bra ut, og har vel ikke mange svakheter..

MEN: Hvordan er overgangen fra en Nokia til SE?? Pappa har T610, og jeg må si jeg er litt skeptisk. Har aldri hatt en SE før, og det er noe med de telefonene som gjør at jeg føler meg litt usikker.. SMS er jo helt fantastisk på Nokia.. Og det er et viktig moment. Går det like lett med SE? Det virker litt klønete lissom... - er jeg helt på jordet?

HOVEDSPM ER: Kanen Nokia-gutt venne seg til SE? :w00t:

evt: har Nokia en tlf med min 1,3 mp, blitz, mp3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det skal nok gå bra:) Det gikk fint for meg hvertfall. Gikk over til SE k750i nå i sommer og har bare hatt nokia før. :yes: Det eneste jeg slet litt med i starten var å skrive meldinger, men nå går dette like bra som på Nokia.

Endret av M_H_B
Lenke til kommentar

har brukt nokia i alle år, så brukte jeg en siemens mc60 i ett år.

nå har jeg en se k500i, og jeg ble positivt overaska!.. helt annet menysystem og slikt menn det venner man seg fort til.

jeg skriver meldinger en del raskere på en nokia, men det går greit nokk på en SE.. synes foresten at SE er mye raskere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...