Gå til innhold

min benq1620 eller nero som svikter?

Xantix

Anbefalte innlegg

Har nå det problemet at når jeg brenner en dvd film så henger nero seg opp etter en brenning. Den gjør ferdig brenningen men dersom jeg prøver å avslutte programmet eller brenne en ny plate så henger hele programmet seg opp. Det har gått fint å brenne film på dvd+rw plate i 2,4x og vanlige cd-r men i 8x dvd+r så henger som sagt nero. Har prøvd å installere windows på nytt og legge inn nero som første program uten at det har gått noe bedre. Prøvd ulike nero versjoner også den som jeg har brukt før til 100 vis plater men også den svikter nå...... Jeg har en splitter ny harddisk som jeg kjører os på, kan da ikke være dette som er problemet.... Kommer uansett til å koble den gamle os disken min for å se om det går noe bedre.

X.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg klart å finne ut at problemet ligger i at brenneren er koblet til et p-ata kontroller kort. Når jeg satte brenneren i en av hovedkortets egne ide kanaler så gikk det fint og nero hang seg ikke opp etter første brenning. Det rare er at jeg har kjørt brenneren på kontrolleren hele tiden før re-installeringen og det fungerte da utmerket..... Ser helst at jeg får det til igjen ellers må jeg rotere litt i kabinettet pga av plaseringen av enhetene i forhold til ledningene. Så tar derfor i mot tips fortsatt

X.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...