Creutzfeld Jacob Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Er jeg den eneste som synes at politiet i gta1/2/3 jobber som noen duster? de bare kjører på alt og alle, og sprenger bilene sine. De burde kanskje prøve og kjøre litt saktere bak deg og vente til det er klart og så kjøre i deg. Nå kjører de jo bare inn i andre politibiler, personbiler og i vegger. Dette er jo helt idiotisk spør du meg. Når man står på taket av en byggning og skyter på folk og politiet kommer, så kjører de bare rett inn i veggen under deg. Hva med at folka prøver og komme opp til deg. Det er et stor forbedrings potensiale for politiet i en eventuel 4'r. [ Denne Melding var redigert av: Creutzfeld Jacob på 2002-08-07 09:26 ] Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 pathfinding i 3 dimensjoner er veldig vanskelig, spesiellt når det er snakk om så store områder som i GTA3. Tror nok "kamikaze-purk" er den beste måten og få politiet inn i spillet. Lenke til kommentar
Creutzfeld Jacob Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Det er jo noe noen bør klare og fikse... Spillet hadde sikkert blitt mye kulere med politi som prøver å ta deg, ikke kjøre så fort de kan og sprenge bilen din... politiet i spill som "driver" er mye flinkere til å fange deg enn å på gta3 selv om de er litt sprø der også.. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 10:18, Creutzfeld Jacob skrev:...politiet i spill som "driver" er mye flinkere til å fange deg enn å på gta3 selv om de er litt sprø der også.. Politiet i Driver er ikke akkurat smarte de heller...De kjører som svin når de jakter på deg og ender alltid med å kræsje inn i masse sivile biler og fronkollidere med betongsøyler og hverandre i 190 km/t.... Hadde fotgjengerne kunnet kjøres over, hadde politifolka drept 30 stykker pr biljakt... [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-08-07 10:58 ] Lenke til kommentar
Creutzfeld Jacob Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Politiet i Driver er ikke akkurat smarte de heller...De kjører som svin når de jakter på deg og ender alltid med å kræsje inn i masse sivile biler og fronkollidere med betongsøyler og hverandre i 190 km/t.... Hadde fotgjengerne kunnet kjøres over, hadde politifolka drept 30 stykker pr biljakt... Ja, men de kommer etter deg i parkeringshus og andre seder der det ikke kjører biler til vanlig... Politiet i "driver" virker jo litt organiser, men i gta3 så kommer de ut fra sidegater og bare smeller inn i andre politibiler... Finnes det noen spill der politiet jobber bra..eller er de helt evneveike i alle bil-spill? Lenke til kommentar
Fr@lme Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Politiet i driver vil jeg påstå er noe av det værre du finner. F.eks hvis du har litt sånn felony og kjører fortbortover en vei og du møter en politibil så prøver han å frontkollidere deg! Hele spillet går ut på å dodge møtende politibiler kan det til tider virke som, og det er veldig frustrerende ofte. Nei, gta3 er vel det spillet med smartest/best politi etter min mening, men det skulle kanskje bare mangle. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: hvis du har litt sånn felony og kjører fortbortover en vei og du møter en politibil så prøver han å frontkollidere deg! ...men det gjør de jo i GTA også? Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 om noen år kommer det nok spill der ai til politiet er downloaded ifra alle politihjerner i verden. men det blir bare en ekstra ting som kan briefes med på esken, spillet blir ikke de spor gøyere av det. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 det er fullt muligt idag å få 'pawns' til å lage ein eigen path til spelaren, problemet er at det koster tid og penger Lenke til kommentar
n35h4u6 Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 dæven, nynorsk med det engelske ordet var vanskelig.. hva mente du egentlig? Å programmere så realistiske politisjåfører som dere vil ha koster vel tid og penger ja, som kanskje han nevnte. Pluss, det krever også sikkert sitt å kalkulere absolutt alt samtidig. Selvmordspurk er **** så morsomt synes jeg, ler meg ihjel når de er etter meg. Og replaysene blir enomre, bare prøv å dra med deg et par purk og dra noen slow motion stunts. Fy **** som det tar av når purken hopper etter :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå