hamort Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hei. Jeg har hatt et belkin trådløst nettverkskort i maskina mi som var ustabilt, jeg har derfor fått byttet det til et nyere belkin nettverkskort. Da jeg prøver å innstallere drivere til det nye kortet og setter kortet inn så får jeg beskjed om at xp ikke kan starte den nye maskinvaren. I første omgang så virket det som om nettverkskortet var dødt, men når jeg setter det i en annen maskin funker det som ei kule. Jeg har prøvd å slette gamle drivere, men det hjelper ikke. Hva gjør jeg feil? mvh Morten Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hei.Jeg har hatt et belkin trådløst nettverkskort i maskina mi som var ustabilt, jeg har derfor fått byttet det til et nyere belkin nettverkskort. Da jeg prøver å innstallere drivere til det nye kortet og setter kortet inn så får jeg beskjed om at xp ikke kan starte den nye maskinvaren. I første omgang så virket det som om nettverkskortet var dødt, men når jeg setter det i en annen maskin funker det som ei kule. Jeg har prøvd å slette gamle drivere, men det hjelper ikke. Hva gjør jeg feil? mvh Morten Alt etter type osv så er det med noe vi kaller en brukermanual Les den! Noen kort krever at du installerer driverene før du setter i kortet, om du ikke har installert noen drivere forklarer nok dette hvorfor kortet ditt ikke fungerer. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Da jeg prøver å innstallere drivere... Jeg har prøvd å slette gamle drivere, men det hjelper ikke. Hva gjør jeg feil? mvh Morten Techpoint; Hvordan går det ann å lese en så liten tekst og ennå spørre om han har lagt inn drivere ? Endret 16. august 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
hamort Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Javel Mulig jeg ordla meg litt krøkkete, Men jeg har selvfølgelig prøvd å innstallere nye drivere etter å slettet de gamle. Og Ja jeg har innstallert de nye driverne før jeg satte inn det nye kortet da dette kreves. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg skrev til Techpoint... Han som spør om du har lagt inn drivere :!: Lenke til kommentar
hamort Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Jeg skrev også til han Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Jeg skrev til Techpoint... Han som spør om du har lagt inn drivere :!: Står at han har lagt de inn ja, men ikke om det var før eller etter han installerte kortet. Endret 16. august 2005 av Techpoint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå