Jolt Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ja nå kom den for ikke så veldig lenge siden. Har ikke tatt den ut av eska enda. Men jeg skal komme tilbake med info hvis noen er intresert! Første inntrykk er heftig. Når du ser det står en 512MB Memory Stick i et eget deksjell inn i boksen så vet du at du har fått rigtig. Mange som syns at fargen er stygg, men i virkelighet så er den mye råere! Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg er også på den positive siden, synes designet er mye bedre en på K750. Lyden på spilleren er veldig bra og jeg elsker det at jeg kan bruke mitt koss headsett samtidig med at det virker som bærbar hf. Har funnet noen ting jeg ikke liker da, kan være bugs. Kamaera deksel er ikke tilkoblet tastelåsen, slik at kameraet slår seg på hvis dekselet blir åpnet. selv om tastelås er på. Får også ikke til å bytte organiseringen av kontaktlisten fra fornavn til etternavn. Man blir vel aldrig helt fornøyd med en tlf, så dette er vel det nermeste jeg kommer Må si jeg var mye mere positivt overasket over K700 den gangen, men W800 er jo helt klart et langt framskritt. -s- Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Et bra intinativ, men det er allerede en tråd om dette her! Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Et bra intinativ, men det er allerede en tråd om dette her! Denne stenges og vi fortsetter i nevnte tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg