Gå til innhold

Film: Norbygdi Rikskringkasting

Anbefalte innlegg

Norbygdi Productions har endelig fullført sitt nyeste prosjekt, NRK - Norbygdi Rikskringkasting.

For ikkje lenge sia skjedde det som me veit store ting i Seljord. Helten, Greggar Kødde, stoppa ein galen svenske i å ta eggstøkkan te Selma. [Filmen Eggstøkkan -ed.] Dette heve au journalistar fenge nys på, så naturleg nøkk vi dei intervjue Greggar. Men det dei ikkje hadde tenkt på æ at for Greggar Kødde æ det aldreg ein roleg dag... Bli mæ journalistane gjennom det drugaste intervjuet dei nokon gong heve gjort!

Last ned NRK!

Les meir om NRK og andre filmer til Norbygdi Productions!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:whistle: jaja når man ikke har noe bedere å finne på så :innocent:

Konstruktiv kritikk ville vært en fordel.

Det jeg mener med det er at det er som sagt sikkert gøy under innspillingen men det var da slik at jeg ikke gadd å se ferdig filmen. kunne også godt unnlate reklamen for hvem gidder jo å se på den? :hmm: Det jeg også tenker på er at dette kansje kunne blitt en bra film, ja, jeg sa FILM. Men da måtte du brukt flere kameravinkler. ;) lykke til :nei: . Kort sagt KJEDELIG FILM!!!

Lenke til kommentar
Det jeg mener med det er at det er som sagt sikkert gøy under innspillingen men det var da slik at jeg ikke gadd å se ferdig filmen. kunne også godt unnlate reklamen for hvem gidder jo å se på den? :hmm: Det jeg også tenker på er at dette kansje kunne blitt en bra film, ja, jeg sa FILM. Men da måtte du brukt flere kameravinkler. ;) lykke til :nei: . Kort sagt KJEDELIG FILM!!!

Hei lars. Det er leit at du ikke liker filmen. Men smaken er som baken. ;) Jo vi har faktisk fått noe god respons på reklamen også, og jeg har intrykk av at de fleste syntes den er grei. Vi er enige at dette ikke er vår beste film, men vi er allikevel godt fornøyd med resultatet.

Flere kameravinkler passer ikke til dette formatet. Flere kameramenn med reporteren ville vært rart og fort blitt rotete for oss. Vi ville lage en film raskt og enkelt denne gangen før vi setter igang med neste storprosjekt. Om det er kameraføring du reagerer mest på vil jeg anbefalle å ta en titt på vår beste film hitill, Eggstøkkan. Den finner du på www.norbygdi.net

Endret av SirGalrim
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jeg er uenig, synes det var en kjempe film. :thumbup:

Dere kunne ikke gjøre en eneste feil siden kameraet bare gikk, må ha vært vanskelig. Bra skuespill også... litt kjedelig reklame, varte litt lenge. Det var kult å se filmen, satt alene og lo :dribble:.

Improviserte dere masse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...