kåre klut Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Heisan! Jeg vet at det har blitt diskutert mange mange ganger opp i mente men kan ikke huske at dette har blitt lagt ut ) http://www.ati.com/developer/demos/R9700.html sjekk demoen Rendering With Natural Light (!) OMG...FPS spill blir ikke de samme som før....hehe Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Syns den Animusic demo'n var tøff jeg :smile: Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Jeg får dessverre ikke sett den du referer til her på jobben (av en eller annen grunn [ Denne Melding var redigert av: kåre klut på 2002-08-07 10:16 ] Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 En på jobben ble så imponert over Animusic-demoen at han bestilte DVD'en med originalen. Lånte den, den var stilig! Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Ani music demoen var tøff ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå