Moskus Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hallo godtfolk! Jeg har nettopp oppdaget at Desktop Sidebar og Samurize kan vise diverse informasjon rett på skrivebordet mitt uten at jeg trenger å bruke annen programvare (bedre sent en aldri, vil noen si ). Nå er jeg på jakt etter noe som kan vise meg antall uleste epost jeg har i Outlook. Problemet er at det ikke finnes noen addons for Desktop Sidebar som bare gir meg antall uleste epost (de kan vise meg hele eposten, men klarer ikke telle antall uleste). Så jeg prøvde med Samurize i stedenfor. Der fant jeg riktignok noen konfigurasjoner og script som fungerte sånn noenlunde, men Samurize er tydeligvis ikke registrert i Outlook slik at jeg får opp den irriterende meldingen "A program is trying to access your contacts/emails/whatever" ca. hvert 10ende minutt. Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? Kan jeg registrere Samurize i Outlook eller på en annen måte unngå denne irriterende meldingen? Finnes det noen paneler til Desktop Sidebar som kun viser uleste epost i Outlook-mapper? På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Hvis noen skulle være interessert så ligger løsningen her: http://www.mapilab.com/outlook/security/ Det er et gratis program som gjør at du kan spesifisere hvilke andre programmer som skal ha tilgang til Outlooks data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå