Gjest mafister Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvor mye vil jeg få for en GameCube med spillene: Super MArio:Sunshine, Medal of honor rising sun, og Starfox Adventures, har også rotet bort Zelda: collectors edition, men om jeg finner dette, så vil jeg selge dette også, har også en minnebrikke med 61blokker så dette skal jeg selge: *GameCube med 1 kontroll (svart) *minnebrikke (61blokker) *3spill: MOH:Rising sun, Starfox adventures, Mario:Sunshine (eventuelt kan jeg prøve å finne Zelda : collectors edirtion, men, hvor mye vil jeg få for alt med/uten Zelda *Alle kabler følger med UTENOM scart overgang (sånn svar stygg piggete greie ) *Orginal eska ligger hos min mor en palss, og jeg leter etter den nå (er der nå) MvH Lesling Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 En 1000-lapp hvis du er jævla heldig. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kan sikkert selges for litt mer enn det hvis man selger til folk som har mindre peiling på verdiene på konsoller og slikt. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Tviler jeg på, GC er ikke så veldig ettertrakta for tia... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Vel, kommer vel an på hvor mye du har brukt disse tingene, hvor pent brukt de er osv. Angående prisen på spillene, så fant jeg prisen på spillene sånn den er i butikken (tok utg. pkt. i gamesmix.com) MOH: Rising sun: 279 kr (På gamesmix hadde de dette bare til PS2 og Xbox) Starfox Adventures: 279 kr Mario Sunshine: 279 kr Det sier seg jo selv at du må selge spillene billigere enn man kan få dem i butikken, så kan du vel tenke deg en omtrentlig pris selv... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Vel, kommer vel an på hvor mye du har brukt disse tingene, hvor pent brukt de er osv.Angående prisen på spillene, så fant jeg prisen på spillene sånn den er i butikken (tok utg. pkt. i gamesmix.com) MOH: Rising sun: 279 kr (På gamesmix hadde de dette bare til PS2 og Xbox) Starfox Adventures: 279 kr Mario Sunshine: 279 kr Det sier seg jo selv at du må selge spillene billigere enn man kan få dem i butikken, så kan du vel tenke deg en omtrentlig pris selv... Hva burde jeg ta for spilla da, 200kr (alle eksene er jo med, og manualer er det i de fleste) , eller 170kr, 150? , og hva burd ejeg ta for GC og minnebrikka på 61blokker`? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Jo bedre stand spillene er i (esken, manualen, ikke minst CD'en) jo høyere pris kan du selge de for. Men over 200 burde du ikke gå... 150 kanskje...vet ikke jeg. Gamecube er ikke mitt sterkeste kunnskapsfelt, men... når du prater om minnebrikke på 61 blokker...jeg fant ingen minnebrikker på Gamesmix, men på Gamezone selger de en "Logic 3 64 Mb Memory Card (NGC)" som koster 179 kr. Et memory card er vel ikke noe som blir noe utslitt eller no, så så lenge det er i pen stand så selg det for 150 eller no... Når det gjelder selve konsollen så finner jeg ikke noen pris på GameCube Black, men regner med den er omtrent det samme som GameCube Purple, og den koster 799 kr på Gamezone. Det jeg hadde kommet til å gjort, er vel å bare finne en omtrentlig respektabel pris på hver av tingene, slå alt sammen, avrunde det hele til en fin og grei sum som både du og kjøper kan være fornøyd med. Endret 16. august 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jo bedre stand spillene er i (esken, manualen, ikke minst CD'en) jo høyere pris kan du selge de for. Men over 200 burde du ikke gå... 150 kanskje...vet ikke jeg.Gamecube er ikke mitt sterkeste kunnskapsfelt, men... når du prater om minnebrikke på 61 blokker...jeg fant ingen minnebrikker på Gamesmix, men på Gamezone selger de en "Logic 3 64 Mb Memory Card (NGC)" som koster 179 kr. Et memory card er vel ikke noe som blir noe utslitt eller no, så så lenge det er i pen stand så selg det for 150 eller no... Når det gjelder selve konsollen så finner jeg ikke noen pris på GameCube Black, men regner med den er omtrent det samme som GameCube Purple, og den koster 799 kr på Gamezone. Det jeg hadde kommet til å gjort, er vel å bare finne en omtrentlig respektabel pris på hver av tingene, slå alt sammen, avrunde det hele til en fin og grei sum som både du og kjøper kan være fornøyd med. ok... , noen ide om hvor jeg kan selge det, QXL er ikke noe alternativ.. siden det koster penger... , kan jo henge opp en lapp nede på meny elns Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ja, med mindre du ikke kjenner noen som har vil kjøpe da. Men heng opp en lapp rundt omkring der du bor (og gjerne andre steder også) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ta ca. halv pris nå da, da får du 500 kr. for selve konsollen og kanskje 500 kr. for spillene og minnekortet (hvis du er heldig), så hvis det er noen kjente som vet at du behandler det bra osv... kanskje 1.000 kr., selger du det til noen andre kanskje 7-800 kr. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ta ca. halv pris nå da, da får du 500 kr. for selve konsollen og kanskje 500 kr. for spillene og minnekortet (hvis du er heldig), så hvis det er noen kjente som vet at du behandler det bra osv... kanskje 1.000 kr., selger du det til noen andre kanskje 7-800 kr. ok, tar da å henge ropp lapper når jeg kommer hjem, er på ferie forsatt , til den 21 , 22 begynner jo skolen, men, henger da opp lapper osv, priser det på 750kr , 750kr kommer vel litt godt med til en data...så.. spare spare min vei opp til himmelen Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Vel, solgte mitt for 1500,- Da følgte det med. Pokemon coluseum med minnekort Super mario sunshine resident evil viewtiful joe Metal gear solid:twin snakes Zelda: Collector's edition MGS:TTS og Viewtiful joe var de enste brukbare spilla, så jeg solgte cuben og alle spille, fordi vel, gamecube har et veldig begrensa og dyrt spillutvalg . Jeg tror du kan få 1200,- for din pakke. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Vel, solgte mitt for 1500,-Da følgte det med. Pokemon coluseum med minnekort Super mario sunshine resident evil viewtiful joe Metal gear solid:twin snakes Zelda: Collector's edition MGS:TTS og Viewtiful joe var de enste brukbare spilla, så jeg solgte cuben og alle spille, fordi vel, gamecube har et veldig begrensa og dyrt spillutvalg . Jeg tror du kan få 1200,- for din pakke. vel, får starte på 1200 kr i ca 1-2 uker da, om jeg ikke får solgt da, går jeg ned til 1000 , og etterpå ned til 800.. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Vel, solgte mitt for 1500,-Da følgte det med. Pokemon coluseum med minnekort Super mario sunshine resident evil viewtiful joe Metal gear solid:twin snakes Zelda: Collector's edition MGS:TTS og Viewtiful joe var de enste brukbare spilla, så jeg solgte cuben og alle spille, fordi vel, gamecube har et veldig begrensa og dyrt spillutvalg . Jeg tror du kan få 1200,- for din pakke. vel, får starte på 1200 kr i ca 1-2 uker da, om jeg ikke får solgt da, går jeg ned til 1000 , og etterpå ned til 800.. Kan anbefale deg og prøve og selge på diverse forum, som f.eks www.spillegal.no sitt forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå