Creutzfeld Jacob Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Halla er det noen som veit om en side på nettet der man kan laste ned biler og skins til gta3? var på http://www.gta3.net de hadde mye utvalg, men ikke så mange fete biler og sånn... noen som veit om noen sider? Lenke til kommentar
Dr.Xterminator Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Ja Jeg Hvet om en side men bare vist du hjelper meg å finne en Cdkey til Star Craft Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Må være det dummeste og frekkeste svaret jeg har sett her så langt.. For ikke å snakke om at det bryter med reglene for forumet! Snakk om hjelpsomhet. Lenke til kommentar
Creutzfeld Jacob Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Jeg har Star Craft og du kunne ha fått min cd-key siden jeg aldri spiller på nett, men siden du spør på en så kjip måte så gidder jeg ikke å være snill mot deg... sorry [ Denne Melding var redigert av: Creutzfeld Jacob på 2002-08-07 15:08 ] Lenke til kommentar
Creutzfeld Jacob Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 15:43, lavizh skrev:Har ihvertfall meldt ifra ang. denne posten, så vi får se. ... søk etter "gta skins" på google :smile: Jeg har søkt gjennom nettet flere ganger og finner ingen ting... :sad: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 14:20, Dr.Xterminator skrev:Ja Jeg Hvet om en sidemen bare vist du hjelper meg å finne en Cdkey til Star Craft Oioi. Du vil virkelig ha den nøkkelen. Du får sikkert kjøpt spillet billig en plass, da får du med nøkkel. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Brukeren Dr.Xterminator er utestengt i eit halvt år, for brudd på retningslinjene, punkt 5 i denne samt ein anna tråd. mvh., Vegard, moderator [ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2002-08-07 16:52 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå