abene Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Zotob angriper Windows Det finnes allerede en kode på Internett som kan misbruke et alvorlig sikkerhetshull i Windows. Nå melder flere antivirusselskaper om en ny orm (Zotob) som sprer seg raskere enn de fleste og som misbruker det samme hullet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er jo dessverre det geniale tidspunkt å angripe Windows nå.. Spesielt når Windows Genuine Advantage er aktiv for fullt og flere enn noen sinne antakelig ikke har fått installert alle oppdateringer... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg håper jeg er godt nok beskyttet. Jeg har i dag to antivirusprogrammer, to brannmurer(software) og to antispywareprogrammer. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Hva er poenget med to antivirusprogrammer og to brannmurer? Min erfaring er at det skaper mer krøll enn beskyttelse. Endret 16. august 2005 av miCro Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva er poenget med to antivirusprogrammer og to brannmurer? Min erfaring er at det skaper mer krøll enn beskyttelse. Det var det jeg ville finne ut. Det er kanskje avhengig av hvilke programmer du kombinérer. Jeg har nå kombinért Norton Antivirus, Sygate Personal Firewall og Adaware med BitDefender. Det går helt smertefritt, det eneste er at det er to brannmurer som spørr om den skal tillate program internetttilgang, men det er engangsspørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå