Defender Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hei. Jeg og en kamerat driver og spiller Counterstrike. Vi har begge kjøpt et Sidewinder headset m. mikrofoner slik at vi kan kommunisere med hverandre når vi spiller. Stemme kommunikasjonen skal gå via MSN messenger + noe ekstra software add-ons som fulgte med headsetet. Problemet er at jeg ikke får snakket med han. Det står i MSN messenger at Ipen min er 10.0.0.0. Fatter ikke dette da internett tilkoblingen min funker helt fint. Noen forslag? Jeg har prøvd å installere MSN + den andre softwaren på nytt. Har ADSL. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 10.0.0.0 er vel en lokal ip , sitter du bak en ruter ? Lenke til kommentar
Defender Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Sitter ikke bak en router. Lenke til kommentar
PunkerGompen Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hei, følg linken under, gir svar på det du spør om: http://www.devx.com/netmeeting/messenger.asp Eller...kanskje ikke...sorry hvis jeg misforsto deg... PG [ Denne Melding var redigert av: PunkerGompen på 2002-08-07 08:51 ] Lenke til kommentar
Neme Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Bruk Roger Wilco eller den innebygde Voice commen :wink: Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Du har sikkert NextGenTel. Hvis du er på mIRC, skriv /dns [nick] der finner han IPen, eventuelt gå på www.broadpark.no --> Min Side --> Min IP-adresse. Får håpe det hjelper. Hvis du ikke har NextGenTel ADSL; unnskyld. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå