Gå til innhold

Trenger penger, skal bygge data

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Heihei, skal da bygge data :yes: , og kan da masse om hardware, så ikke mas om det (selv om jeg bare er 13 :p ) , men, lurte på, har allerede søkt meg inn på NORpost (reklame bud greie :p) , og skal oxo begynne på ungdomskole, så trenger ca 3timer til leksene hver dag (selv om jeg bare bruker 1 time, men, forsikre meg .) , noen som ha rnoe forslag til va jeg kan jobbe/gjøre for å tjene peng?

Litt om plassen jeg bor på og om meg

*vi har bl.a Rimi,Kiwi,Rema og meny her

*vi har diverse bensinstasjoner

*jeg er 13, så trenger noe som passer til alderen

*jeg trenger ca 1-3timer til lekser

*har sykkel om det var av intresse

*har fotball trening på onsdager og lørdager, men kan quite for å tjene peng :yes:

*Noe mer jeg skulle tilføyd da?

MvH Lesling :)

Endret av lesling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva er problemet? du skriver jo selv om det meste i nærområdet ditt...

søk jobb på en av butikkene da vel.. teit å droppe fotballtrening/andre fritidsakriviteter for å tjene penger når du er 13...

ellers så skriver du at du allerede jobber for norpost.. de kjører ut 1. onsdag i hver mnd gjør dem ikke?

ellers så kan du jo klippe plenen til bestemor.. :p

Lenke til kommentar
Gjest mafister
hva er problemet? du skriver jo selv om det meste i nærområdet ditt...

søk jobb på en av butikkene da vel.. teit å droppe fotballtrening/andre fritidsakriviteter for å tjene penger når du er 13...

ellers så skriver du at du allerede jobber for norpost.. de kjører ut 1. onsdag i hver mnd gjør dem ikke?

ellers så kan du jo klippe plenen til bestemor.. :p

skriver at jeg har søkt om jobb i NORpost..., da jobber jeg 1gang i uka for 100-250 kr for uka..., men... ha rikke fått jobben, og joda, skal teste det å måke snø/klippe plenen for alle gamlefolka :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Ikke dropp fotballtreninger, da... Snakk med noen på f. eks. Rema, og se om du kan få jobbet der etter skoletid en stund da vel? I år skal du ha valgfag, om skolen din tillater det, kan du jo jobbe i de timene, det var det flere i klassen min som gjorde ifjor.

Btw; du har en fin liten skriveleif i signaturen din.... Se om du kan finne den! :)

Endret av Slettet+432
Lenke til kommentar
Gjest mafister
Btw; du har en fin liten skriveleif i signaturen din.... Se om du kan finne den! :)

hahhahah la ikke merke til den før nå.. :p

morsomt lesling:p

hint.. det er her :p: "you're penis"

Den store P-en ?

Lenke til kommentar

hahhahah la ikke merke til den før nå.. :p

morsomt lesling:p

hint.. det er her :p: "you're penis"

Den store P-en ?

nei... "you're" er en forkortet versjon av "you are".. riktig for "din" er "your"..

Lenke til kommentar

Altså, NorPost, sorry.

Værre MØKKA FIRMA skal du lete LENGE etter, jeg gikk bud der i 2 år, i løpet av de 2 åra gikk de konk 3-4 ganger, altså, først het det NorPost, så het det PostPartner, og 2 til jeg ikke husker, så gikk de tilbake til NorPost.

Du tjener ALT for lite penger, i forhold til størrelsen på ruta og hvor mye reklame du får.

www.md.no, du tjener mer på å gå med VG, gjør i hvertfall jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...