Gjest mafister Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Heihei, skal da bygge data , og kan da masse om hardware, så ikke mas om det (selv om jeg bare er 13 ) , men, lurte på, har allerede søkt meg inn på NORpost (reklame bud greie ) , og skal oxo begynne på ungdomskole, så trenger ca 3timer til leksene hver dag (selv om jeg bare bruker 1 time, men, forsikre meg .) , noen som ha rnoe forslag til va jeg kan jobbe/gjøre for å tjene peng? Litt om plassen jeg bor på og om meg *vi har bl.a Rimi,Kiwi,Rema og meny her *vi har diverse bensinstasjoner *jeg er 13, så trenger noe som passer til alderen *jeg trenger ca 1-3timer til lekser *har sykkel om det var av intresse *har fotball trening på onsdager og lørdager, men kan quite for å tjene peng *Noe mer jeg skulle tilføyd da? MvH Lesling Endret 16. august 2005 av lesling Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Knast Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 hva er problemet? du skriver jo selv om det meste i nærområdet ditt... søk jobb på en av butikkene da vel.. teit å droppe fotballtrening/andre fritidsakriviteter for å tjene penger når du er 13... ellers så skriver du at du allerede jobber for norpost.. de kjører ut 1. onsdag i hver mnd gjør dem ikke? ellers så kan du jo klippe plenen til bestemor.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 ellers så kan du jo klippe plenen til bestemor.. Og alle de andre gamle damene i nabolage .. funker fett. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 hva er problemet? du skriver jo selv om det meste i nærområdet ditt...søk jobb på en av butikkene da vel.. teit å droppe fotballtrening/andre fritidsakriviteter for å tjene penger når du er 13... ellers så skriver du at du allerede jobber for norpost.. de kjører ut 1. onsdag i hver mnd gjør dem ikke? ellers så kan du jo klippe plenen til bestemor.. skriver at jeg har søkt om jobb i NORpost..., da jobber jeg 1gang i uka for 100-250 kr for uka..., men... ha rikke fått jobben, og joda, skal teste det å måke snø/klippe plenen for alle gamlefolka Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Ikke dropp fotballtreninger, da... Snakk med noen på f. eks. Rema, og se om du kan få jobbet der etter skoletid en stund da vel? I år skal du ha valgfag, om skolen din tillater det, kan du jo jobbe i de timene, det var det flere i klassen min som gjorde ifjor. Btw; du har en fin liten skriveleif i signaturen din.... Se om du kan finne den! Endret 16. august 2005 av Slettet+432 Lenke til kommentar
Knast Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Btw; du har en fin liten skriveleif i signaturen din.... Se om du kan finne den! hahhahah la ikke merke til den før nå.. morsomt lesling:p hint.. det er her : "you're penis" Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Btw; du har en fin liten skriveleif i signaturen din.... Se om du kan finne den! hahhahah la ikke merke til den før nå.. morsomt lesling:p hint.. det er her : "you're penis" Den store P-en ? Lenke til kommentar
Knast Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Btw; du har en fin liten skriveleif i signaturen din.... Se om du kan finne den! hahhahah la ikke merke til den før nå.. morsomt lesling:p hint.. det er her : "you're penis" Den store P-en ? nei... "you're" er en forkortet versjon av "you are".. riktig for "din" er "your".. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det heter nok your, men det er ikke nødvendig med stor p heller. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Altså, NorPost, sorry. Værre MØKKA FIRMA skal du lete LENGE etter, jeg gikk bud der i 2 år, i løpet av de 2 åra gikk de konk 3-4 ganger, altså, først het det NorPost, så het det PostPartner, og 2 til jeg ikke husker, så gikk de tilbake til NorPost. Du tjener ALT for lite penger, i forhold til størrelsen på ruta og hvor mye reklame du får. www.md.no, du tjener mer på å gå med VG, gjør i hvertfall jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå