Gå til innhold

Spillverket.no: Savner noe fra "gamledager"

Anbefalte innlegg

Jeg savner noe fra den forrige layouten på fremsiden, der jeg kunne holde pekeren over thumbnailen til en artikkel, og få opp starten på artikkelen. Det gjorde det mye lettere å få oversikt over hva artikkelen handlet om, om den virket interessant osv..

Noen sjangse for at dette kommer tilbake?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Synes også det har blitt få nyheter og anmeldelser i det siste..

Det har tydligvis vært nok til at du ikke har fått med deg alle :p

Vel, meg bekjent så er vel sommeren over nå?

Ja er det nå. Du snakket om i det siste og det kan være så mangt. Det er da slettes ikke dårlig med nyheter nå. F.eks sist hverdag (fredag 26.08) kom det 5 nyheter. Den 25 kom det også mange. Er det for få for deg?

Lenke til kommentar

Det har tydligvis vært nok til at du ikke har fått med deg alle :p

Vel, meg bekjent så er vel sommeren over nå?

Ja er det nå. Du snakket om i det siste og det kan være så mangt. Det er da slettes ikke dårlig med nyheter nå. F.eks sist hverdag (fredag 26.08) kom det 5 nyheter. Den 25 kom det også mange. Er det for få for deg?

Ja :)

Neida, det er slettes ikke lite, nyhetsopptaderingen har tatt seg opp de siste dagene.

Men nå har det blitt litt Off-Topic her, og det er nok min feil. Tråden handler jeg om at Slash savner en funksjonalitet på siden, og akkurat det er jeg enig i. Men føler samtidig at siden mangler noe annet også.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Helt enig! Føler siden mangler noe nå, er veldig sjeldent inne å sjekker gamer.no nå for tiden. Før var det minst en gang til dagen.

Da trekker jeg det tilbake, og gir all min skryt til Gamer.no crewet! :)

Lenke til kommentar

Hva gjelder den tekniske duppeditten hvor man skulle holde musepekeren over en sak for å få opp ingressen, så kommer neppe den tilbake. Den var alt annet enn intuitiv for førstegangsbrukere, selv om jeg har forstått at noen av dere ble litt glad i den etter en stund.

Men: Vi har definitivt planer om å foreta noen justeringer av forsiden, etter å ha levd med den slik den er nå i flere måneder. Vi diskuterer fortsatt frem og tilbake hvilke endringer vi kan gjøre som blir til det aller beste, men la det være sagt at det å få fram ingresser/underoverskrifter til alle de nyeste sakene er på ønskelista.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...