ballemann Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Hei sann, skal flytte på hybel til skolestart (22 aug) og lurer på om jeg skal brenne av litt fett, er ikke like aktiv som jeg burde være, skylder på pc'en og mopeden Hadde vært veldig fin om folk kunne komme med matretter som er billige og hjelper på energien.. har litt utstyr som jeg tar med på hybelen: -curlstang -2 manual stenger -ca 40kg i løsvekter -magetrener (slik man ruller med på bakken, står på kner) Noen som kan litt om kosthold og slikt her? hjelp meg før fettet vokser over hele meg har fått vite at pasta er fint når man trener vekter, stemmer det ? det er billig også uansett, kom med forslag til alt mulig hadde vært hyggelig ;D mvh ballemann / håkon edit: om noen har noen smarte og billige maskiner, ta kontakt, fant også ut at jeg skal begynne med "ATP creatine", skal trene en del vekter, men så er jeg fortsatt nyskjærrig på det med kosthold og matvaner osv.. Endret 16. august 2005 av ballemann Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Vektløfting forbrenner lite fett i fohold til f.eks jogging og svømming. Ta deg 3-4 joggeturer i uken, gjerne tre kvarter til en time hver gang. Da begynner fettet å renne av, og kondisen stige brutalt. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 har planer om å jogge litt kanskje ja, får med en kompis også, bedre motivasjon, han har like dårlig kondis som meg, om ikke værre men hva med spising? skal kjøpe grovt brød og spise om morgenen men det hjelper ikke mye alene vell..... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Det jeg har hørt er at egg, peanøtter, grovt brød med ost/syltetøy etc. er veldig bra til frokost hvis du vil komme i form... Og selfølgelig 2-4 joggeturer i uken.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Proteinrik mat etter trening er et must... f.eks. speilegg som kveldsmat etter trening på kvelden og middag etter treninger som er gjordt midt på dagen. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Det jeg har hørt er at egg, peanøtter, grovt brød med ost/syltetøy etc. er veldig bra til frokost hvis du vil komme i form... Og selfølgelig 2-4 joggeturer i uken.. syltetøy er noe du ihvertfall bør styre unna p åskiva om du vil komem iform. bare fett og karbs.. osten inneholder like mye fett som proteiner. derfor bør du ha magert kjøttpålegg på skiva. og så grot brød som mulig. nøtter er bra fordi det inneholder sundt fett. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 derfor bør du ha magert kjøttpålegg på skiva kyllingpålegg Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 skal kjøpe meg basic kreatine fra tn snart, skal begynne å bygge muskler som f, så tar jeg å jogger når jeg orker Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 skal kjøpe meg basic kreatine fra tn snart, skal begynne å bygge muskler som f, så tar jeg å jogger når jeg orker Ser ikke helt vitsen med Kreatin hvis du skal jogge i tillegg til styrketrening... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 skal kjøpe meg basic kreatine fra tn snart, skal begynne å bygge muskler som f, så tar jeg å jogger når jeg orker Ser ikke helt vitsen med Kreatin hvis du skal jogge i tillegg til styrketrening... hvorfor ikke? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 skal kjøpe meg basic kreatine fra tn snart, skal begynne å bygge muskler som f, så tar jeg å jogger når jeg orker Hvis du vil komme i form, er det vel kun jogging (evnt. svømming og sykling) som hjelper. Jeg ville heller satset mer på joggingen enn pumpingen, og satt opp faste dager og tider å jogge på, og deretter tatt litt styrketrening innimellom. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 ja, noen som har noen mat tips? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 skal kjøpe meg basic kreatine fra tn snart, skal begynne å bygge muskler som f, så tar jeg å jogger når jeg orker Ser ikke helt vitsen med Kreatin hvis du skal jogge i tillegg til styrketrening... hvorfor ikke? For å bygge muskler fort trenger man kalorioverskudd, derfor er ikke jogging noe jeg vil anbefale... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå