FenrisC0de Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Jeg har ikke noe problem med å akseptere at folk driver med slikt, men de som driver med slikt må akseptere at jeg ler så det griner når jeg ser på det videoklippet! :!: EDIT: Forresten, jeg må inrømme at Laiv kanskje ville sett kult ut hvis man var proff og fikk det til å se litt ordentlig ut, men dette her var alt fra kult å se på.. dette var bare møkk Endret 22. august 2005 av Earth657 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg liker å samle på pinner, her om dagen fant jeg en veldig fin og rett en med melkesjokolade farge på barken, men er litt dumt at når jeg skreller av barken blir de sånn lyse og pene i starten, men blir brune og råttne etter en stund :[ Noen andre her som samler på pinner? Pinnesamling er noe jeg har drevet med siden jeg var liten, leste en bok om en pinne som så ut som en liten mann og het knerten elns, håper jeg også en dag kan finne noe som er like tøft som knerten. laiv er dødsfett btw. driver med det de helgene det ikke er søndagskole. WooHoo! Pinnesamling Jeg samla på pinner da jeg var mindre, så gikk jeg over til skjell, og nå plukker jeg med meg en stein fra hvert sted jeg er på som jeg ikke har vært før. For det meste en pen eller spesiell stein. Ang. Knerten ja... Anne Cath. Vestlys bøker om Lillebror og Knerten har vært i min families eie i mange år. Permene er helt utslitt etter å ha blitt lest utallige mange ganger, bør vel nesten kjøpe "Den store boka om Knerten" også Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hæhæh! :!: Det der minner meg om lillebroren min da han var enda mindre. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) hahaha! Så jo kjempe morsomt ut å denge ned folk med tre stokker! Flott måtte å få ut aggresjon! Synes det engentlig så ut som et godt gammel dags olav fest dagene skuespill jeg.. Endret 23. august 2005 av Darx* Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Laiv Rollespill er for rollespillere som skikkelig Airsoftgun/scenario Paintball er for våpengale... Greit nok, det virker litt dumt å kaste pinner og skrike "lightningbolt" hele tida (det må da finnes bedre combat resolution systemer enn det?), men jeg ser ikke forskjellen fra det og å dra opp i skauen med mer autentisk combat gear enn en gjennomsnittlig norsk rekrutt har tilgang til og leke krig i 2-3 dager... Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Kan dere ikke la de stakkars nerdene være nå... De har gjennomgått nok! edit: Av og til kan forskjellen mellom et punktum og et utropstegn være frustrerende. Åhh gud, jeg er så ironisk. Endret 23. august 2005 av Black&White Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg ville heller drept meg selv enn å leke noe sånt. Amen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 haha;)seriøst;P Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Neste gang det er slik skal jeg være med også!! Lightningbolt my ass håhåhåh Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Kan dere ikke la de stakkars nerdene være nå...De har gjennomgått nok! Enig, la de nå være i fred i skogen, kan da gjøre hva man vil på sin egen fritid. Er jo sikkert kanongøy hvis man gjør det litt alvorlig, uten at jeg har lyst til å prøve med det første. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Definisjon på ordet "nerd" nerd m1 (eng.) intelligent, men ensporet og usosial person han er en n- som alltid sitter med nesa i en bok / datan- Altså, det er litt feil å kalle dem nerd når de faktisk kommer seg litt ut bland folk og driver med andre interesser en bare å drive med data. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg liker å samle på pinner, her om dagen fant jeg en veldig fin og rett en med melkesjokolade farge på barken, men er litt dumt at når jeg skreller av barken blir de sånn lyse og pene i starten, men blir brune og råttne etter en stund :[ Noen andre her som samler på pinner? Pinnesamling er noe jeg har drevet med siden jeg var liten, leste en bok om en pinne som så ut som en liten mann og het knerten elns, håper jeg også en dag kan finne noe som er like tøft som knerten. laiv er dødsfett btw. driver med det de helgene det ikke er søndagskole. WooHoo! Pinnesamling Jeg samla på pinner da jeg var mindre, så gikk jeg over til skjell, og nå plukker jeg med meg en stein fra hvert sted jeg er på som jeg ikke har vært før. For det meste en pen eller spesiell stein. Ang. Knerten ja... Anne Cath. Vestlys bøker om Lillebror og Knerten har vært i min families eie i mange år. Permene er helt utslitt etter å ha blitt lest utallige mange ganger, bør vel nesten kjøpe "Den store boka om Knerten" også Er ikke ofte jeg støter på noen som var like rare som meg som barn. Jeg husker jeg hørte knerten og lillebror utallige ganger. Lekte også med pinner i skogen. Off-topic visst... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) folk som driver med data er geeks! de vil selv bli kalt geek, ikke nerd! www.thinkgeek.com <-- Geeks heaven! Men dere, hva gjør henne i skauen ....blant disse folka ???? Endret 27. august 2005 av überGoliath Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 folk som driver med data er geeks! de vil selv bli kalt geek, ikke nerd! www.thinkgeek.com <-- Geeks heaven! Men dere, hva gjør henne i skauen *snip* ....blant disse folka *Snippy* ???? Driv med laiv, trur eg. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Men dere, hva gjør henne i skauen *snip* ....blant disse folka *Snippy* ???? Gjør noe hun syns er moro kanskje? Endret 28. august 2005 av Zippio Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 åja, ok!..bare lurte.. Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Apropo slike nerder, synes denne videoen passer godt: http://www.starterupsteve.com/video/Conan-...-Star-Wars.html Hilsen Zuul Endret 30. august 2005 av Zuul Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Dette er en bra laga film for dere som synes det er morsomt å erte datafolk! http://www.big-boys.com/articles/ataricrew.html Respect! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Dette er en bra laga film for dere som synes det er morsomt å erte datafolk! http://www.big-boys.com/articles/ataricrew.html Respect! Nåde! Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Dette er en bra laga film for dere som synes det er morsomt å erte datafolk! http://www.big-boys.com/articles/ataricrew.html Respect! Nåde! Absolutt folk man bør være redde for altså ^^, pass deg før en av de denger deg ned med Atari figur av noe slag Endret 30. august 2005 av Darx* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå