Gå til innhold

Nerder som leker i skogen, tragisk!

co2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva dere har imot laiv.. (Laiv er en "fornorskelse" av live (rollespill)) Det er en egen community i trondheim, med godt og vel noen hundre deltagende. Laiv holdes mange ganger i året og ses på som veldig seriøst. Så seriøst at vi gikk rudt fem kilometer inn i skævven bærende på en trekiste for å komme til stedet det skulle arrangeres. Min mening er at laiv er både mer sosialt og sunnere enn å sitte å råtne på et forum. Du kan sammenlikne det med parkour om du vil. Det er ikke a4, og det misforstås med ting man drev med i barndommen.

Hvem sier at det er nerdete å underholde hverandre på sin måte på den desidert sunneste måten? Noen har sitt WoW, andre har sitt laiv. Bare til opplysning: vi var VELDIG langt inni skogen og sjenerte ingen. Det er trist å se alle stemplene ting har fått. Man møtes i skogen med likesinnede, ingen ler av hva du driver med, du har det gøy, hva er bedre enn det?

Ingen av turgåerene vi så lo av det vi drev med. De respekterte faktisk vår måte å sosialisere på. Vi fikk faktisk ros av noen gamlinger når vi sa at vi hadde overnatta hele helga :p . Noen overnattet også i en hule like ved også. Bare for stemningens skyld.

Det var noen som sa: det beste med å bli voksen er å være barnlig..

Lenke til kommentar
Dere burde skamme dere!!! Så dere ikke han fyren som ble cast´a "death" på mot slutten!?!?! Det må jo ha vært utrolig nedverdigende for hans rollefigur. Stakkars fyr. Han ble jo slått i bakken av all "death" han fikk ropt mot seg.

Han var jo og helt alene mot mange!!! Og jeg tror han ble litt redd når han mektige tjukke fyren kom for han kan jo både Lightning Bolt OG Death!!! Han må være høy level asså! Jeg synes og synd på han! Kanskje han må begynne helt på nytt nå!

Lenke til kommentar

:!: HAHAHA! Lenge siden eg har ledd så mye. *puste*

Er enig med at folk må få drive med ka de vil men helsiken.... det er latterlig morsomt.

*prøve å slutte å le*

Murder, death, kill!

:!: Hahaha!

Hadde eg blitt invitert på noe slikt hadde eg slitt med å la vær å knuse til noen som kastet pinner på meg mens de skriker lightning bolt! :tease:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...