Gå til innhold

Nerder som leker i skogen, tragisk!


co2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har værken erfaringer eller spesielt peiliing, men alle kan vel skjønne at denne filmen er for å vise det værste av det?? og snakka med en bekjent(eller hva jeg skal si) og han sa dette ikke var vanlig, og at dette var "barne versonen" og magi var meget skjeldent der han spilte. hvis man hadde magi kastet man kanskje mel, eller en ball. og ropt ikke "lightningbolt" hundreganger, han var enig om at det så ganske dumt ut i den filmen...

 

Axl F

Lenke til kommentar

En jeg kjenner var med på laiv i trondheim kalt "Blodspor."

Han jeg snakker om har lest alle fantasy-romaner og serier som finnes både på norsk og engelsk 3 ganger, er GM i en lokal D&D-klubb (regner med dere ikke vet hva det er, menmen..), og er mer opptatt av wizards n' dragons enn noe annet.

 

Bortsett fra litt uvanlige og kanskje "sære" interesser er han skikkelig grei, noe de aller fleste laivere er. Ikke diss dem.

Lenke til kommentar

"Å herregud, spar meg for retardsa! De har ikke noe liv, de har lav selvtillit og leker at de er andre! Og når de ikke leker at de er andre i skogen, så spiller de rollespill over internett fordi de er svake og ikke klarer noe i RL!!"

 

Dette satte jeg (ikke ordrett) sammen fra diverse poster som kom etter bumpen. Synes det rett og slett er latterlig å forhåndsdømme noen så kraftig, fordi de lever livet sitt annerledes enn den "vanlige" mannen i gata. Bare fordi de er "normbrytere", som ikke følger dine (rettet mot de som kom med sånne utsagn) normer og regler for hvordan en skal utføre sin rolle i samfunnet.

Er i mine øyne greit at folk synes at det er er teit og meningsløst - det gjør jeg også. Men, jeg sier ikke at de som driver på med det er "retards" med lav selvtillit som føler han/hun oppnår større anerkjennelse og heder med dette enn i det daglige livet, etter antakelser utifra sladder og baksnakking, samt det generelle bildet som er knyttet til denne aktiviteten. Jeg synes folk burde vite litt om temaet før de velger å sette alle som gjør ditten eller datten i samme bås. Om folk tenkte seg litt om før de uttalte seg, ville kanskje ikke alle bodybuildere være dumme mursteiner. Ei heller ville Roy fra Kåfjord være småkriminell trygdesnylter som selger hjembrent til trettenåringer, fordi "navnet og utseendet stemte så bra".

 

Er det rart det er mye fremmedfrykt og rasisme i verden?

Lenke til kommentar
Der Kommissar: Prøvde å faktisk se etter de ordene du brukte, og må nok heller du er dårlig til å copy\paste ;)

 

(noen ord var der riktignok)

8318551[/snapback]

 

Jeg sa det ikke var ordrett, men her er det jeg baserte det på:

Egentlig er jo rollespill som WoW et sted der de som ikke er så fysisk begavet kan late som om de er det. Da blir det bare dumt å late som om man er det på ordentlig. Min konklusjon er at de som holder på med laiv (hvertfall de på klippet) er folk med dårlig selvbilde. Det er ikke fornøyd med den de er og vil heller være en annen.

 

Jeg har sett mye retarda i mitt liv (bor i finnmark), men det her tar kaka

 

Jeg sier ikke at folk ikke skulle kunne ha meninger - det ville vært helt latterlig. MEN jeg synes folk burde tenke seg litt om før de "skjærer alle over én kam".

Lenke til kommentar

Nei, men jeg synes det er teit å late som man er noe man ihvertfall IKKE er.

Å late som man har magiske krefter o.l kan man gjøre i spill.

 

For min del kan de gjøre det så mye de vil, men så lenge de ikke begynner å brife med det på nett og slikt.

 

 

Jeg har rett til min mening, og jeg mener det er patetisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...