ochi9le Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Jeg har formatert laptopen min med en cd jeg aldri har brukt før. Windows XP EUE heter det (lastet fra piratebay). Jeg har ingen problemer med å installere eller å få pcen opp å kjøre, men versjonen mangler norskt keyboard-oppsett. Noen som vet hvor jeg får tak i og hvordan jeg installerer Norsk Keyboard-oppsett til denne pcen? Takk EDIT: Denne er feilpostet. Beklager. Kan noen ta seg bryet å flytte den til der den hører hjemme? Takk, nok en gang Endret 16. august 2005 av ochryl Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 *le* er bare å sette opp at du skal ha norskt keyboard under installasjonen. Greier du ikke dette selv, så får du bare skaffe deg en norsk versjon av windows XP.. OT : Dette kan lett ordnes . Gå inn på kontrollpanel -> instillinger for region og språk. Så går du inn på språk, deretter inn på detaljer. Så legger du inn norsk tastatur. Velger norsk tastaturoppsett og bruker det. Lenke til kommentar
ochi9le Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 *le* er bare å sette opp at du skal ha norskt keyboard under installasjonen. Greier du ikke dette selv, så får du bare skaffe deg en norsk versjon av windows XP.. OT : Dette kan lett ordnes . Gå inn på kontrollpanel -> instillinger for region og språk. Så går du inn på språk, deretter inn på detaljer. Så legger du inn norsk tastatur. Velger norsk tastaturoppsett og bruker det. Ler av deg, jeg. Norske versjonen av layoutet FINNES ikke på denne nevnte cd'en! SKJØNNER? Jeg har selvfølgelig satt opp norsk tastatur med en vanlig cd før. Men med denne var det ingen norsk versjon av layoutet! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Feilpostet og brudd på retningslinjene #8 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg