Gå til innhold

Stille, raskt AMD basert pc til ca 12 000.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men jeg forstår ikke helt.. hva er forandra på din liste og min liste på komplett.no?

 

Fortsatt penger til noe oppgraderinger.. forslag?

 

Edit: tar kvelden.. skole i morra.. men for guds skyld, bare skriv tips, kommentarer osv..

 

Alt mottas med takk! :)

Endret av A11i
Lenke til kommentar

Minnet er forskjellig, CD/DVD-brenneren er en annen (men omtrent samme spesifikasjoner), grafikkortet er fra en annen produsent, men med samme brikkesett (GeForce 6600GT), diskettstasjonen er kanskje en annen (men det er jo nesten ikke forskjell på de så), begge hard diskene er av SATA-typen, men bortsett fra det så er det likt. De tingene som er forskjellige (utenom minnet) er ikke noe jeg tror du vil merke forskjell på. :)

 

Litt bedre LCD-skjerm kunne ha gjort seg synes jeg, kanskje etterfulgt av bedre grafikkort. Hvor mye har du å bruke? PCen er jo allerede på 12 000 uten frakt. :hmm:

Lenke til kommentar

Denne skjermen står det stil over (synes jeg). Men da er du jo alt oppe i 13 500,- uten frakt, så det blir vel rundt 14 000,- med frakt. :hmm: Så kanskje denne er mer aktuell? Da blir det rundt 13 000,- med frakt, så kanskje et litt bedre skjermkort hadde gjort seg i tillegg.

 

Spiller du mye?

 

EDIT: Skrivefeil

Endret av gunnard
Lenke til kommentar

jeg får sjekke her hjemme først, hvor mye penger det er å samle inn..

 

Grunnen til at jeg kjøper denne dataen er vel spilling, filmer ++

 

EDIT: Fant ut at jeg ville kjøpe data da BF2 demoen ikke klarte å kjøre på denne dataen... (!)

 

Andre kommentarer??

Endret av A11i
Lenke til kommentar

Den med pakken så har du en DVD-brenner og en DVD-spiller, i den med bare enkeltdeler har du bare en DVD-brenner.

 

GeForce 6600 GT er veldig bra skjermkort til prisen. Hadde heller byttet ut skjermen med en BenQ, har en sånn selv, er veldig bra :) Blir på underkant av 13 000,- med frakt og strømforsyning, bra det. Har du mer penger kan du slenge på en til av den RAMen, BF2 tror jeg er en av de få programmene til PC som drar nytte av mer enn 1GiB RAM. Hadde likevel ikke satset på billig-RAM, heller gått for to av Corsairen, da knuser du iallfall kompisen din ;)

Lenke til kommentar

Noe sånt noe du sikter til? :dribble: Blir kanskje litt for rått, men da har du iallfall et kort som holder en stund! Hørt at det er oppimot dobbel ytelse fra de (7800 GT/GTX) til 6800/6600-seiren!

 

EDIT: Kanskje det er en liten overdrivelse, men mye bedre ytelse er det nok!

Endret av gunnard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...