Gå til innhold

Stille, raskt AMD basert pc til ca 12 000.


Anbefalte innlegg

Hei! Er nokså ny i dette forumet, og vil ha deres mening på en datamaskin som jeg skal kjøpe.

Her er linken til dataen.

 

Her er linken til strømforsyningen. Har allerede mus, leter etter et tastatur.. noen forslag? burde jeg bytte ut høytalerne?

 

Kan skifte ut pakken, hvis det er nødvendig, og dere kommer med gode grunner til å bytte ut.

 

Skal bygge selv/med hjelp av venn.

 

Vil gjerne ha en bedre data, men da trenger jeg hjelp fra dere. Har dere andre forslag til utstyr jeg kan kjøpe, istedenfor denne listen?

Jeg vil ha dataen STILLEGÅENDE. Noen som har kommentarer på gode vifter til skjermkort, hovedkort osv?

 

Denne dataen skal overklokkes, etter en stund, og SKAL ha AMD prosessor.

 

Har ikke tenkt til å bruke mer enn 3k på skjerm(vil ha en 19").

Budsjettet mitt er på 12-13k

 

Andre kommentarer?

 

På forhånd, takk!

 

Edit: Dårlig emnetittel... :blush:

Endret av A11i
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du funnet ut at det blir billigere for deg med pakken i stedet for enkeltdeler? Har ikke sjekket jeg, men oftest billigst med enkeltdeler.

 

Vil ikke si at du trenger en DVD-spiller når du har en DVD-brenner. Kan være liten fordel ved kopiering av hele CD/DVDer, men det er jo bare å lage "bilde" av CDen på PCen, så det trengs vel egentlig aldri. :ermm:

Lenke til kommentar
hmm.. takk for tipset, men kan man ikke bare drite i den vifta som står på hovedkortet, og kjøpe den vifta fra microplex, og bare bytte dem? funker ikke det? og er du sikker på at den passer?

Er ikke helt sikker på hva du mener her, men ja du må ta av kjøleren (med vifte) som følger med på hovedkortet og sette på kjøleren fra Microplex istedet. Du trenger ikke å sette på vifta igjen etterpå.

Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker på hva du mener her, men ja du må ta av kjøleren (med vifte) som følger med på hovedkortet og sette på kjøleren fra Microplex istedet. Du trenger ikke å sette på vifta igjen etterpå.

jo, forsto det nå.. takk for tipset.. den så skikkelig nice ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...