A11i Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Hei! Er nokså ny i dette forumet, og vil ha deres mening på en datamaskin som jeg skal kjøpe. Her er linken til dataen. Her er linken til strømforsyningen. Har allerede mus, leter etter et tastatur.. noen forslag? burde jeg bytte ut høytalerne? Kan skifte ut pakken, hvis det er nødvendig, og dere kommer med gode grunner til å bytte ut. Skal bygge selv/med hjelp av venn. Vil gjerne ha en bedre data, men da trenger jeg hjelp fra dere. Har dere andre forslag til utstyr jeg kan kjøpe, istedenfor denne listen? Jeg vil ha dataen STILLEGÅENDE. Noen som har kommentarer på gode vifter til skjermkort, hovedkort osv? Denne dataen skal overklokkes, etter en stund, og SKAL ha AMD prosessor. Har ikke tenkt til å bruke mer enn 3k på skjerm(vil ha en 19"). Budsjettet mitt er på 12-13k Andre kommentarer? På forhånd, takk! Edit: Dårlig emnetittel... Endret 16. august 2005 av A11i Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 dvdrommet kan du jo bytte ut i en dvd brenner. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Istedenfor å kaste bort penger på 2 harddisker og to optiske drev; sett opp en bedre maskin med mer CPU/GPU kraft. Lenke til kommentar
A11i Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 har en dvd brenner med.. følger med i pakken.. kjekt å ha en dvd spiller også? Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har du funnet ut at det blir billigere for deg med pakken i stedet for enkeltdeler? Har ikke sjekket jeg, men oftest billigst med enkeltdeler. Vil ikke si at du trenger en DVD-spiller når du har en DVD-brenner. Kan være liten fordel ved kopiering av hele CD/DVDer, men det er jo bare å lage "bilde" av CDen på PCen, så det trengs vel egentlig aldri. Lenke til kommentar
A11i Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 ja, har sjekka det, og det blir en god del dyrere... Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) det er med ett kabinett i den PC i deler tingen...du trenger vel ikke to kabinett? PSU har du også der Endret 16. august 2005 av Bojah Lenke til kommentar
A11i Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) jo, det kabinettet der er stygt, og psuen er noe dritt, så det hiver jeg, eller lager en server av.. Andre kommentarer...? Endret 16. august 2005 av A11i Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 kan du ikke heller plukke enkeltdeler da??? Hva skal du med høytalerne kan du ikke heller bruke headsett mye deiligere. Hva skal du med ekstra hdd? Synes det var dyrt for den pcen jeg Lenke til kommentar
A11i Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 enkeltdeler blir for dyrt. høytalerne skal jeg ha på rommet, skal også kjøpe headset.. Noen som vet om noen gode headset/m mic? Hadde du visst hvor mange filmer jeg har, så hadde du forstått at jeg har bruk for 2 HDD.. Andre kommentarer? Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ser at hovedkortet som er med i det settet har en vifte. Jeg vet ikke hvordan det er på akkurat dette hovedkortet, men min erfaring er at nesten alle viftene som sitter på hovedkort lager en veldig plagsom "hylelyd". Velg heller et hovedkort uten vifte, eller kjøp en av DISSE kjølerne fra Microplex. Lenke til kommentar
A11i Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) hmm.. takk for tipset, men kan man ikke bare drite i den vifta som står på hovedkortet, og kjøpe den vifta fra microplex, og bare bytte dem? funker ikke det? og er du sikker på at den passer? Endret 16. august 2005 av A11i Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 hmm.. takk for tipset, men kan man ikke bare drite i den vifta som står på hovedkortet, og kjøpe den vifta fra microplex, og bare bytte dem? funker ikke det? og er du sikker på at den passer? Er ikke helt sikker på hva du mener her, men ja du må ta av kjøleren (med vifte) som følger med på hovedkortet og sette på kjøleren fra Microplex istedet. Du trenger ikke å sette på vifta igjen etterpå. Lenke til kommentar
lre Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 jo, det kabinettet der er stygt, og psuen er noe dritt, så det hiver jeg, eller lager en server av..Andre kommentarer...? Ikke nødvendig å kaste det,, send det heller til meg da Lenke til kommentar
A11i Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Ikke nødvendig å kaste det,, send det heller til meg da nei.. har tenkt til å selge det, og selge strømforsyningen.. tross alt verdt noen lapper :!: Lenke til kommentar
A11i Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Er ikke helt sikker på hva du mener her, men ja du må ta av kjøleren (med vifte) som følger med på hovedkortet og sette på kjøleren fra Microplex istedet. Du trenger ikke å sette på vifta igjen etterpå. jo, forsto det nå.. takk for tipset.. den så skikkelig nice ut.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 har tenkt til å selge det, og selge strømforsyningen.. tross alt verdt noen lapper Altså, hvilke "lapper" snakker du om ? ;O hundrelapper ? Jeg hadde også plukket enkeltdeler, men det er opp til deg.. Lenke til kommentar
A11i Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 hvis jeg plukker enkeltdeler, blir det dyrere! med mindre dere har plukket ut noen lister med enkeltdeler for meg? jo, de er faktisk verdt noen hundrelapper.. ikke mange, men noen.. Lenke til kommentar
A11i Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Her har dere linken til pcen uten pakken.. den ble dyrere.. kommentarer? og ja, jeg trenger alt det.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kjøp skikkelig kvalitets ram hvis du skal klokke!!! Bedre med 1 gb god ram, enn (f.eks) 2 gb "jallah" ram! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå