Antonio Montana Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Har lyst til å selge min stasjonære sliter med spill p.g.a Moped kjøp, og lurte på hva som var en bra pris å sette. PC'en inneholder følgende: Prosessor: Intel Pentium 4 2,4GHZ Minne: 1500Mb ram, 1024 av minnet er mindre en en måned gammelt. harddisk: 80Gb, vet ikke merke Grafikkkort: ATI Radeon 9600 Pro 256MB Hovedkort: Et msi kort, usikker på modell med agp port, 2,4GHZ maks, 2Gb mb ram maks. Skjerm: 17' Samtron Crt Spill som selges med: Mafia, FarCry, CM 03/04, Half Life 2, Fifa Football 2003, Half Life og Battlefield 2 & Battlefield 2 headsett Dette er hva jeg kommer på i farta. Takker for alle svar. Endret 16. august 2005 av Antonio Montana Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Selg den nye RAMen seperat, kan få mer da. Rundt 1500,- med "bare" 512 MiB RAM og uten spilla ville jeg tro. Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Ok, takker for svar ...Kanskje jeg legger inn en overpriset annonse for å se hva folk/idioter er villige til å gi Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) eg kan gi deg 1500 for alt sammen uten skjerm og minne. hvor i landet bor du? Endret 16. august 2005 av vegis Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er villig til å gi noen hundringser for skjermen. Den er vel intakt? Eneste kriteriet er at jeg må ha den før 2. September. Hvor bor du hen i landet? Jeg bor i Røyken komune. Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 jeg bor i Sandefjord som ligger i Vestfold, vet ikke helt om jeg skal selge enda, ville bare se hva jeg kunne få p.g.a jeg sparer til moped og trenger pengene. Skjermen funker fint den. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 men hva sier du til 1500 for alt utenom skjerm og muligens uten ekstra minne? (1gb) Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) men hva sier du til 1500 for alt utenom skjerm og muligens uten ekstra minne? (1gb) Tror ikke det, som sagt ville bare se hva jeg kunne få for den. Hvis jeg skal selge så legger jeg ut en annonse på finn.no/qxl. Edit: Vil helst ha solgt alt samlet hvis jeg legger den ut for salg. Endret 16. august 2005 av Antonio Montana Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kanskje jeg legger inn en overpriset annonse for å se hva folk/idioter er villige til å gi He, he Sikkert mange igjen av de også, selv om det blir å lure de litt da Hadde forresten fortsatt solgt RAMen seperat, eventuelt brukt den i en ny PC du kjøper deg. Hvis det er OK merke da... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Vel, siden du sier skjermen er helt fin så kan jeg gi deg 500 for den, men åssen skal jeg isåfall få tak i den? Men som sagt, trenger den før den 2. sept. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 som sagt over, så skreiv trådstarter at salg er ikke aktuelt akkurat no. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Så det, men som regel ender de dere "Jeg vet ikke om jeg skal selge enda" over til "Ja, da selger jeg!".. Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Ramen Dette er minnet jeg har kjøpt separat. salg før 2 September er uansett ikke aktuelt Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hadde beholdt minnet selv. Skal du selg den bør du forlange minst 500 tror jeg. PCen kan du annonsere for 3000 med skjermen og spillene. Da får du jo litt penger for det utstyret. Eller så kan du selge seperate deler, men det er mer stress, og plutselig sitter du igjen med noe du ikke kan bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå