ahmuma Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 hei... har et problem.. har 2stk raid kontroll kort og har ide disker, til sammen spanned volum på 1000gb. har en 200gb som er c: alt fungerte veldig bra i over et år men plutselig så blir den 1000gb volumet borte mens jeg sitter og surfer...hvis jeg restarter maskinen så volumet kommer tilbake og funker helt fint. den fungerer kanskje 1 time eller 2 timer eller 3, også er den plutselig borte.. og da må jeg restarte maskinen på nytt :/ hva kan være feil? hva kan fikses? share the knowledge takker og bukker! Lenke til kommentar
enl Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kanskje din PSU begynner å skrante litt. Hvor mange watt har den? Lenke til kommentar
ahmuma Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 PSU er 450 WATT den har kjørt samma system i over ett år da men plutselig så er det blitt problem :/ kan det hende at hardiskene er blitt ødelagt eller bad sectors? mvh ahmuma Lenke til kommentar
enl Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Har ikke hørt om disker som faller ut etter en tid pga. bad sectors, men en diskscan skader vel ikke. Ellers kan du sjekke temperaturen på diskene; mange kan få litt dårlig humør hvis de blir for varme. Endret 16. august 2005 av enl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå