x871kx6167ss7 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg gleder meg... Blir endelig noe nytt! Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg gleder meg, håper jeg klarer å gjøre noe på skolen nå, da.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 ikke så veldig. men kom inn på det jeg ville. det værste problemet i begynnelsen er vel å klare å stå opp. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kom inn på helt feil linje så jeg gleder meg ikke. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 nja. både ja og nei. flere gode argumenter begge veier. har ikke gjort noe som helst siden februar, så jeg begynner å kjede meg på nett. har kommet inn på rett skole, på rett linje, med rette fag, så jeg er sikret der. dessuten gleder jeg meg ganske heftig til alle japansk timene. men på den annen side, jeg er lat som en stokk, elsker å sove, og kan ikke fordra sol og folk. blir nok interessant å se hvilken side ved meg som vinner frem. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Japansk timene? skole kom du inn på? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 litt vanskelig å glede seg når man enda ikke vet hva man skal gå har ikke hatt 2'e inntaket her enda... Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Både ja og nei... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Siden dette har egentlig vært en forferdelig sommer, så ja jeg gleder meg. Lenke til kommentar
r Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg kan nok si jeg gleder meg. Det blir jo kjekt å se folka igjen, pluss at jeg er spent på om jeg klarer å opprettholde den regelmessige treningen jeg begynte med nå i sommer når skolen tar til. Er glad jeg kom inn på samme linjen som i fjor, og er innstilt på å jobbe hardt dette året for å komme inn på VK2. Kort sagt: Jeg gleder meg til å bli satt på prøve. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er ikke klar til å begynne, kunne godt hatt noen måneder til med ferie. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ser frem til å møte ny folk (begynner på VGS), men å stå opp før 8 hver dag, og i tillegg gjøre høye stabler av lekser etter skole er noe jeg ikke gleder meg til. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 begynner p åskolen på torsdag, og det blir gøy på en måte, og kjedelig på en måte... (hater å stå opp klokken 06.00 hver dag :S) Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 kom netopp hjem fra første skoledag og jeg er sikker på at dette kommer til å bli morro er ikke noe gøy å bare sitter hjemme å ikke gjøre en dritt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg faktisk! Tror det blir deilig å komme inn i ordentlig døgnrytme.. Dessuten får vi lov til å bevege oss utenfor skoleområdet, med andre ord: Kebab på Jackons med snus i kjeften og snuss på handa! Dessuten er det litt deilig å være tiendeklassing.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg faktisk! Tror det blir deilig å komme inn i ordentlig døgnrytme.. Dessuten får vi lov til å bevege oss utenfor skoleområdet, med andre ord: Kebab på Jackons med snus i kjeften og snuss på handa! Dessuten er det litt deilig å være tiendeklassing.. HEHE... E du så liten gislevask? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Disse ordene har jeg gledet meg til å si lenge: "Skole? Hva er det?" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Skolestart blir sikkert ikke så dumt det, 10-12 timer i uken med "undervisning" skal jeg da saktens overleve. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ja, jeg må faktisk innrømme at jeg gleder meg... I sommer så har jeg jobbet veldig mye, og når jeg ikke har jobbet, har jeg sittet inne og ikke gjordt en dritt (mange andre enten jobber eller fisker). Så da har jeg ingenting å gjøre. Uannsett så skal jeg begynne på GK, så da før jeg møtt en del nye folk og får større frihet enn fra ungdomsskola.. Det eneste jeg gruer meg til er at jeg må stå opp kl 05:30 hver morgen (haha, tror jeg slo en del med en halvtime ) og jeg er og blir det B-mennskett jeg alltid har vært Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå