Deadringer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 heisann. har begynt å samle på en del forsjellige ting i det siste, og en av de er zippolightere. jeg kjøpte flere av disse på en samlershappe i budapest, men fikk ikke lov å ta med lighterbensinen jeg kjøpte der nede inn på flyet. så jeg er på jakt etter flere zippoer og leter spesielt etter et sted hvor jeg kan kjøpe lighterbensin til de jeg allerede har. har tenkt på biltema, men har ikke sjekket ut enda. noen som kan komme med forslag? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) heisann.har begynt å samle på en del forsjellige ting i det siste, og en av de er zippolightere. jeg kjøpte flere av disse på en samlershappe i budapest, men fikk ikke lov å ta med lighterbensinen jeg kjøpte der nede inn på flyet. så jeg er på jakt etter flere zippoer og leter spesielt etter et sted hvor jeg kan kjøpe lighterbensin til de jeg allerede har. har tenkt på biltema, men har ikke sjekket ut enda. noen som kan komme med forslag? Bensin, bensinstasjoner\kiosker. Gul beholder. Endret 15. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Du kan kjøpe Zicco lightere av de etnisk et eller annede folka på youngstorget. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Pentagon hat zippo lightere og bensin. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 omtrent hver eneste kiosk og bensinstasjon har lighter bensin. hva zippo angår, er ebay et godt sted å lete. man kan også få noen i enkelte butikker, men de er få, dyr, or alt for ofte mangler de logoer/bilder/farge. internett er nok beste stedet å satse på hvis du skal ha zippolightere. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 ok, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå