paroa Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Så det var det du gjorde med den "snille slektningen" din? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Så det var det du gjorde med den "snille slektningen" din? Hun lever fortsatt. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Så det var det du gjorde med den "snille slektningen" din? Hun lever fortsatt. Jaaada.. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Fiks PC-er og ta deg grovt betalt! Lenke til kommentar
bozoc Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 du kjøper røyk i sverige og selger dyrt i norge. det funker får meg. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Du kan: -Selge ting som du ikke bruker lenger, ting i hjemmet som foreldrene dine ikke kommer til å savne, eventuelt veksle inn noen gamle smykker (gull, sølv) etc mot kontanter, ta deg en rask jobb som tlfselger eller avisbud. -Selge deg selv eller rane en bank Men ja, det lureste er nok å selge ting du kan tjene godt på f.eks en gammel Playstation, datamaskin, Gameboy Advance, mobiltelefon(er) etc. Her snakker vi om raske penger Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 du kunne jo trekke på gaten. da har du jo tilgang til veldig raske penger.. og nesten ubegrenset.. ltt avhengig av hvor lenge du holder ut Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Prøv deg ut som gatemusikant!Eller andre ting ut på gaten men du trenger talent. Ikke end opp som hore da... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 + = Eller så kan du klippe et par plener og vaske noen biler Lenke til kommentar
EJN Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hahahaha, et eller annet ved den bilderekka der cracked me up Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Du tar fram gressklipperen og spør om noen trenger litt hjelp i hagen? Finns ikke noe som er kjedeligere enn å klippe plenen. Eller at du tar en kopp fra Statoil og lager et skilt hvor det står: Jeg har ikke råd til RAM-brikker, og finner en god plass i sentrum. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 ta opp lån Jepp, si til banken at de kan ta pant i RAM-brikka di. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 kjøp inn en 200-plate med hasj og deal ut i smått... Da tjener du kjapt inn nok til både ram og resten av pc'en. (ikke det at jeg kjenner til priser og sånn asså ) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Gatemusikkanter kan tjene mye penger raskt hvis de finner en god plass + kan spille musikk som appelere til publikum. om du ikke kan spille, still deg opp med en gitar og en liten lapp der det står "Vil Slutte å spille mot betaling" Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 du kan jo også alltid selge litt sex Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg er på desperat pengejakt ettersom jeg MÅ kjøpe RAM fortest mulig. De har sluttet å produsere dem og eneste plassen de har 1 par igjen er noen som er innlevert på angrefrist. Og ettersom jeg trenger disse for å virke med mine gamle er jeg litt despo. Så. -Hva pleier du å gjør når en trenger fort? trenger noen ideer. -Og nei, selge meg selv eller rane noe er uaktuelt Selg skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå