Gå til innhold

Hvordan får du tak i raske penger?

co2

Anbefalte innlegg

Jeg er på desperat pengejakt ettersom jeg MÅ kjøpe RAM fortest mulig. De har sluttet å produsere dem og eneste plassen de har 1 par igjen er noen som er innlevert på angrefrist. Og ettersom jeg trenger disse for å virke med mine gamle er jeg litt despo.

Så. -Hva pleier du å gjør når en trenger fort? trenger noen ideer.

-Og nei, selge meg selv eller rane noe er uaktuelt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det uaktuelt å selge deg sjøl? Det er DEN ENESTE måten å tjene raske penger på, bortsett fra tyveri og ran. Du kan jo alltids prøve pengespill også, f.eks. spilleautomater. Den eneste haken med dette er todelt; du risikerer å miste alt du hadde fra begynnelsen av og du risikerer å bli spillavhengig, noe som ikke er å anbefale. Ellers kan du spørre noen du kjenner om å få låne penger, for du kommer jo sikkert ikke til å gå blakk resten av livet.

Lenke til kommentar
Spilleautomater skal en være veldig flaks skal en vinne egentelig.

Vant 2x2000kr og 1x1000kr men var bare gull at jeg vant og er vanskelig å slutte for noen som blir hekta.

Ellers er det vel bare jobbing som fører til innkommende penger.

Kan man å spille på spilleautomater og kjenner til systemet, er det utrolig enkelt å vinne seg store penger. Problemet er startkapitalen. (For ungdom, i hvert fall)

Lenke til kommentar

Ja mange som kan gjøre det stort å vinne på automater.

Etter jeg først vant 2000kr så ble jeg hissig på mer så 1 uke etter kom det 2000kr til.

Og her og der en 200-500kr og en 1000kr men etter det har det ikke blitt noe gevinst å det å klare å slutte å spille er vanskelig så brukte kanskje opp 500-600 av det jeg har vunnet før jeg klarte å gi meg så jeg har iallefall tjent bra på det.

Så til vanelighvis så blir det kronestykkene i lommer jeg bruker på maskinen og spiller i det små ellers får jeg det spille suget igjen og vil sikkert medføre tap.

Lenke til kommentar

Ser ofte folk og de samme folkene som mater de med uttalige 100 eller 200 lapper og taper stort.

Læreren min var hektet på spilleautomatene.

Var noen ganger han gikk 10min før timen var slutt så skulle han "I banken".

Tror jeg ikke har den samme flaksen om jeg prøver en ny runde på spilleautomatene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...