Anonym5656 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvilken er den beste(eller hvilken bruker du?) video avspilleren som kan spille de vaneligste filene? Selvfølgelig utenom Windows Media Player. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 VLC Media Player spiller av de fleste formater, men har et dårlig GUI. Personlig foretrekker jeg Media Player Classic lagt inn gjennom K-Lite Mega Codec Pack. Jeg velger bort det meste under installasjonen, foruten divx, xvid, ac3-filter, Quicktime Alternative og Real Alternative. Med det får jeg en meget god avspiller som takler 99% av filene jeg kommer over uten alt det andre unødvendige som vanligvis følger med slike codec-pakker. Lenke til kommentar
clario Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 VLC Media Player spiller av de fleste formater, men har et dårlig GUI. Personlig foretrekker jeg Media Player Classic lagt inn gjennom K-Lite Mega Codec Pack. Jeg velger bort det meste under installasjonen, foruten divx, xvid, ac3-filter, Quicktime Alternative og Real Alternative. Med det får jeg en meget god avspiller som takler 99% av filene jeg kommer over uten alt det andre unødvendige som vanligvis følger med slike codec-pakker. Er Helt enig med deg, men bruker likevell begge programmene. Du kan skifte Gui på Videolan, sann vist du ikke viste det.... Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Takktakk! Blir nok VLC, gui har ikke noe og si for meg. Bruker VLC selv i linux Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Hvordan får jeg i tillfelle installere classic media player? den som følger med win2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå