Mnett Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Da var det på tide med ny mobil ettersom min 6110 har tatt kvelden. Liker nokia men er åpen for andre merker også Har sett litt på 6230i, men er litt usikker Funksjoner: -Kalender: Ja -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: nei -WAP:Ja -Kalkulator: Ja -JAVA:nei). -Email klient: Nei Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Samme åssen form -Antenne: Integrert Skjerm: fargeskjerm. -Over 65000 farger, under 65000 farger. -Størrelse på skjerm. Så stor som mulig, men ikke viktig -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 2000 og 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: Nei Diverse: -Merke: Ikke Siemens, alt annet funker -Kamera: Ja -Videokamera: Nei -Blåtann (Bluetooth): Ja -Minne: 8 -Minnekort?: Ja -MP3: Ja -Radio: Nei -3g(UMTS): Nei -Wlan: Nei -Batterilevetid: Litt viktig Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Når du utelukker Siemens synes jeg 6230i ser ut til å være et greit valg. Det eneste reelle alternativet jeg ser er noe dyrere K750i fra SonyEricsson. K750i er uhyre populær mobil med både bedre kamera og større skjerm. 6230i derimot er billigere og har en mer detaljert skjerm. Flere fordeler og ulemper.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå