Airborne Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) En venn av meg skal ha noen nye deler. han har en fujitsu siemens pc med en cpu som kjører i 90 grader i spillet counter-strike 1.6. han spurte om jeg kunne sette sammen noe deler for han. men jeg er ikke sikker om han bør investere i en ny cpu, eller bruke den gamle som kjører på 90 grader, begynner den å bli ødelagt? eller vil den fungere noen år til? er litt i tvil. Endret 15. august 2005 av Airborne Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 En venn av meg skal ha noen nye deler. han har en fujitsu siemens pc med en cpu som kjører i 90 grader i spillet counter-strike 1.6. han spurte om jeg kunne sette sammen noe deler for han. men jeg er ikke sikker om han bør investere i en ny cpu, eller bruke den gamle som kjører på 90 grader, begynner den å bli ødelagt? eller vil den fungere noen år til? er litt i tvil. Vil tro at en ny kjøler vil gjøre susen.. litt specs hadde også vært fint Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Eg vil tro at demontering og rengjøring av kjøler og vifte, og montering med pittelittegrann AS5 vil hjelpe også. Men naturligvis, en Zalman eller Thermalright ville nok senket temperaturen veldig mye mere enn en boxed-kjøler klarer. Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 bør cpuen byttes ut, han har kjørt med den på 90 grader i nesten et halvt år, er den skadet tror dere? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Dersom PCen er stabil er det ingen grunn til å bytte CPU. Men å bytte kjøler er nok en veldig god ide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå