Aarre Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Bør vel få en del for et slikt domene?? Noen som har anslag? mvh earn-dollars.com Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Kan ikke en moderator få fjernet denne spammen? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 hvis hensikten hans er å selge det her, men d virker jo også som om han er interessert i prisen. Er jo mange som spørr om hvor mye de kan få får en pc, skal vi hennvise dem til bruktmarkede da? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 tror nok den dot.com-bølgen er over for mange år siden. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Morsomt å se alle de rare domenene folk tror de skal få enorme summer for. :smile: Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 hahha, øøørn dållars dått cum kan få den siste grandis biten jeg ikke orka fra i går av meg =) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Domenepirater er jordens avskum. Gi meg en hammer og noen kneskåler å knuse :sad: Hadde et bra domene, glemte å oppdatere det, og et typisk domenepirat selskap kjøpte det tvert. Har sjelden vært mer forbanna. De bruker det ikke til noe som helst, bare en sånn "buy domain name here" portal. De kjøpte og parkerte det, og såvidt jeg vet er slikt ulovlig i dag. Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 BØRN MADDAFAKKING DOMENEHAI Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Quote: Den 2002-08-10 00:06, Hidden skrev:Domenepirater er jordens avskum. Gi meg en hammer og noen kneskåler å knuse :sad: Hadde et bra domene, glemte å oppdatere det, og et typisk domenepirat selskap kjøpte det tvert. Har sjelden vært mer forbanna. De bruker det ikke til noe som helst, bare en sånn "buy domain name here" portal. De kjøpte og parkerte det, og såvidt jeg vet er slikt ulovlig i dag. Det er nok ikke ulovlig å snappe domenenavn dersom en har intensjoner om å bruke dette. Verken å parkere eller videreselge domener er heller ikke ulovlig. Det som ER ulovlig, det er å registrere kjente varemerker uten å ha noen som helst relasjon til merkenavnet, i den eneste hensikt å skade navnet eller å tjene gode penger på dette. Skjønt, det er vel i gråsonen dette også, ettersom rettspraksis vil variere fra land til land. Ble selv kontaktet av en domenehai som ville selge meg bkmedia.com. Var selvfølgelig ikke interessert, og spurte aldri om prisen på dette. Det finnes for øvrig tjenester på nettet som overvåker domenenavn og varsler/registrerer disse for deg om/når de blir ledige. Dette er selskaper som driver lovlig og som driver servicetjenester for de interesserte. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Dette er ikkje eit bruktmarked, jamfør med retningslinjene. Tråden stenges. mvh., Vegard, moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg