VikinGz Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 jett va jeg fant når jeg ryddet på romme i dag da? 6 små nusslige pentium prosessorer på 90/100/133/166mhz kan disse bli verdt mye en gang eller? hehe... andre som har fine minner? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Blir de gamle nok så kan de nok det ja. Men jeg tviler på at folk virkelig kjøper det nå. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Kanskje du får solgt til teknisk museum en gang i fremtiden Ta vare på dem så kan du vise frem til barnebarn etc. når du er gammal og grå Sett opp en PC med Wolfenstein 3D så får dem se kvalitetspill fra steinaldern. Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 du bare fant noen pentium cpur under senga eller? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 du bare fant noen pentium cpur under senga eller? nææ.... fant dem i ett gamle nattbordet mitt lamme 1000 hybel kanina Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 ingen som har eit pentium 1 hovedkort å gi bort da? kjekt å ha Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 I skuffa mi på romet har jeg en RAM-brikke på 16 mb Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har min 80806 olivetti liggende som jeg tenkte å puste støv av og se om den enda sviver... Har MASSE dokumenter der med dagbøker og beskrivelse hvordan livet mitt var for 12år siden. Og Hvordan følelsene mine var når jeg fekk min første pc med farger Eneste... Har glemt passord på de filene :S og kommer ikkje på en enkel måte å få de overført på. Lenke til kommentar
Gadgetman Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Tviler på at de prosessorene får noen verdi, det finnes alt for mange av dem... Gamle hovedkort kryr det jo av på QXL... (Har kjøpt noen der selv i håp om å få oppgradert OS/2 maskina mi.) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Tviler på at de prosessorene får noen verdi, det finnes alt for mange av dem... Gamle hovedkort kryr det jo av på QXL... (Har kjøpt noen der selv i håp om å få oppgradert OS/2 maskina mi.) jo men på qxl koster et hk for pentium 2 like mye som et socket 939 hk med sli kompis av meg har en skuff full av kamme cpu er.. og et lyd kort på størelse som et hk.. :!: og masse ramm brikker, og annet gammalt stuff.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå