bokhylle Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Fikk du dem for den prisen? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Er dette bra? http://www.testipenkki.net/atk/artikkelit/...kta2001-022.jpg Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Nei. Det er endel slike på skolen jeg gikk på i fjor, og de er rett og slett forferdelige å skrive på! Jeg måtte fått penger for å kjøpe et sånn Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har prøvd lignende (mulig det var samme), helt forferdig Fasongen vitner jo også om det. Behov heller det tastaturet du lurer på å selge! Eller har du finnet noen gamlinger som vil ha det? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Men jeg har sett noen "litt pro gamere" bruke det. (det må jo ikke være bra for det da) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Du burde beholde tastaturet. Det er rett og slett ikke verdt bryet å selge noe med så liten verdi. Hvis du har en venn som virkelig trenger et tastatur er det bare å gi det bort, ellers så kan du like godt spare på det i tilfelle du skulle få behov for et ekstra tastatur. Må si meg enig i dette! Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Godt gjort å spille bra med det tastaturet! Men seriøst, er det noe i nærheten av det jeg prøvde (som det ser ut som), så er det skikkelig vondt å skrive på. Vet ikke hvordan det er til spilling, men ikke alle spill krever godt tastatur da. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Tviler på at det er noe godt til spill, flesteparten av de som ligger på skolen henger seg fast (tastene kommer ikke opp igjen med en gang, henger gjerne igjen i flere sekunder) Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Hehe. Har et gammelt sånt et. Vet ikke hvor jeg har fått det fra. Dell tastaturer, er de "bra"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå