Gå til innhold

Hvor mye er tastaturet mitt verdt?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har planer om og selge mitt tastatur(har funnet ut at jeg ikke har bruk for masse ekstra knapper), men jeg vet ikke hvor mye det er verdt? Kan noen hjelpe meg? hehe

Det er dette det er snakk om. Det leveres med manual og driver, men ikke med samme eske som jeg fikk den i. Alt fungerer 100%. Hvor mye tipper du at det er verdt?

jeg skal få tak i et gratis tastatur til meg selv :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte ikke på en kamerat da jeg sa 150, bare en som bodde i nabolaget (slik at frakt ikke måtte komme i tillegg). "Venneprisen" bør maks være 100 (synes jeg), men blir jo snakk om småpenger så kanskje like greit å gi det hvis det er til en venn :)

Lenke til kommentar

Du burde beholde tastaturet. Det er rett og slett ikke verdt bryet å selge noe med så liten verdi. Hvis du har en venn som virkelig trenger et tastatur er det bare å gi det bort, ellers så kan du like godt spare på det i tilfelle du skulle få behov for et ekstra tastatur.

Lenke til kommentar
Tenkte ikke på en kamerat da jeg sa 150, bare en som bodde i nabolaget (slik at frakt ikke måtte komme i tillegg). "Venneprisen" bør maks være 100 (synes jeg), men blir jo snakk om småpenger så kanskje like greit å gi det hvis det er til en venn :)

Men i nabolaget er det mest gamlinger :!:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Min søster skal kjøpe min gamle pc snart. Så skal jeg kjøpe ny. Da kan jo hun "passe" på det for meg til jeg trenger det.

Hvor bor du bokhylle?

Lenke til kommentar

Et lite sted i vestfold. Nær holmestrand.(vis du vet hvor det er?)

Edit: Noen som vet hvor jeg kan få tak i det tastaturet som halve av tastene er på den ene siden og resten er på den andre. Det er liksom et stort mellomrom. Husker ikke hva det heter.

Endret av bokhylle
Lenke til kommentar

Edit: Noen som vet hvor jeg kan få tak i det tastaturet som halve av tastene er på den ene siden og resten er på den andre. Det er liksom et stort mellomrom. Husker ikke hva det heter.

Regner du mener slikt som er nevnt i denne posten.

Er et bilde lengre oppe i posten.. Har ikke sett sånne tastaturer på en god stund, men en eller annen webshop/butikk burde jo ha dette

Lenke til kommentar

Regner du mener slikt som er nevnt i denne posten.

Er et bilde lengre oppe i posten.. Har ikke sett sånne tastaturer på en god stund, men en eller annen webshop/butikk burde jo ha dette

Ja det! Men jeg har bare sett det i hvitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...