bokhylle Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hei! Jeg har planer om og selge mitt tastatur(har funnet ut at jeg ikke har bruk for masse ekstra knapper), men jeg vet ikke hvor mye det er verdt? Kan noen hjelpe meg? hehe Det er dette det er snakk om. Det leveres med manual og driver, men ikke med samme eske som jeg fikk den i. Alt fungerer 100%. Hvor mye tipper du at det er verdt? jeg skal få tak i et gratis tastatur til meg selv Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ikke mye, avhengig av hvor gammelt det er egentlig.... Maks 100 tror jeg. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Et 1/2 år tipper jeg. Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Rundt 100, men bør selges til en i nabolaget for frakten blir jo nesten like dyr Maks 150 hvis det er helt fint tror jeg. EDIT: Da kan du få opptil 150 hos en nabo tror jeg... Endret 15. august 2005 av gunnard Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Ok. takk. jeg skal spørre noen kamrater om de trenger nytt tastatur. hehe Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Du får heller sette opp en gammel pc med det tastaturet.. Det har jeg gjort hvertfall! Selv ville jeg gitt maks 100. 150 ville jeg si var absolutt maks om det er pent brukt Endret 15. august 2005 av LaStrada Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 100lappen. selge til en kamerat.50spenn eller gi det gratis Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Tenkte ikke på en kamerat da jeg sa 150, bare en som bodde i nabolaget (slik at frakt ikke måtte komme i tillegg). "Venneprisen" bør maks være 100 (synes jeg), men blir jo snakk om småpenger så kanskje like greit å gi det hvis det er til en venn Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg hadde gitt deg 100,- Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Du burde beholde tastaturet. Det er rett og slett ikke verdt bryet å selge noe med så liten verdi. Hvis du har en venn som virkelig trenger et tastatur er det bare å gi det bort, ellers så kan du like godt spare på det i tilfelle du skulle få behov for et ekstra tastatur. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg må si meg enig med Manuel. Det er et veldig fint tastatur, og det kan være greit å ha det, i tilfelle du skulle trenge ett en gang. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Tenkte ikke på en kamerat da jeg sa 150, bare en som bodde i nabolaget (slik at frakt ikke måtte komme i tillegg). "Venneprisen" bør maks være 100 (synes jeg), men blir jo snakk om småpenger så kanskje like greit å gi det hvis det er til en venn Men i nabolaget er det mest gamlinger :!: Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Min søster skal kjøpe min gamle pc snart. Så skal jeg kjøpe ny. Da kan jo hun "passe" på det for meg til jeg trenger det. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Min søster skal kjøpe min gamle pc snart. Så skal jeg kjøpe ny. Da kan jo hun "passe" på det for meg til jeg trenger det. Hvor bor du bokhylle? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Et lite sted i vestfold. Nær holmestrand.(vis du vet hvor det er?) Edit: Noen som vet hvor jeg kan få tak i det tastaturet som halve av tastene er på den ene siden og resten er på den andre. Det er liksom et stort mellomrom. Husker ikke hva det heter. Endret 16. august 2005 av bokhylle Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Et lite sted i vestfold. Nær holmestrand.(vis du vet hvor det er?) Edit: Noen som vet hvor jeg kan få tak i det tastaturet som halve av tastene er på den ene siden og resten er på den andre. Det er liksom et stort mellomrom. Husker ikke hva det heter. Regner du mener slikt som er nevnt i denne posten. Er et bilde lengre oppe i posten.. Har ikke sett sånne tastaturer på en god stund, men en eller annen webshop/butikk burde jo ha dette Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kjøpte 2 tastatur à 12,50 inkl frakt fra Dell jeg nettopp... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kjøpte 2 tastatur à 12,50 inkl frakt fra Dell jeg nettopp... Link? Altid kjekt å ha billige tastatur Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Et lite sted i vestfold. Nær holmestrand.(vis du vet hvor det er?) Edit: Noen som vet hvor jeg kan få tak i det tastaturet som halve av tastene er på den ene siden og resten er på den andre. Det er liksom et stort mellomrom. Husker ikke hva det heter. Regner du mener slikt som er nevnt i denne posten. Er et bilde lengre oppe i posten.. Har ikke sett sånne tastaturer på en god stund, men en eller annen webshop/butikk burde jo ha dette Ja det! Men jeg har bare sett det i hvitt. Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kjøpte 2 tastatur à 12,50 inkl frakt fra Dell jeg nettopp... Link? Altid kjekt å ha billige tastatur Var feilprising som var oppe i 4-5 dager.. Borte nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå