g0b Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ja jeg er lei den gamle drittstolen min, får vondt i ryggen av å sitte her : ( Nå er ikke jeg å handler på møbelforretninger hver dag, men jeg innbiller meg de store kjedene har de samme sakene. Jeg er på utkikk etter en stol som kan justeres i høyden, som har en god rygg som jeg kan lene meg tilbake i. Det er viktig at den ikke er for høy slik at jeg kommer meg godt inn under pc benken. Men den må ikke være for lav heller. Trenger ikke være noen fryd for øyet, bare den er behagelig : ) Den bør ikke være for dyr, men 2000 kr maks! Fordel om den kan anskaffes fra en av de " store " møbelkjedene. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kjøpte en stol for 1000kr for ca 2 år siden en god kontorstol som jeg synes er veldig god å sitte i. Et must hvis en sitter mye ved pcen i allefall. Du får en bra stol til 1000kr denne feks http://www.bohus.no/default.asp?page=147&p...=1947&p1947_v=1 En veldig billig stol http://www.bohus.no/default.asp?page=147&p...=1945&p1945_v=1 Men den første ser iallefall god ut. Jeg gikk i fra en dårlig pinnestol til en kontorstol liknende den første i stoffstol jeg har og mye mye behagligere enn en pinnestol. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kan anbefale Allak fra Ikea. PS: skulle til å finne en link, men ser ut til at stolen er fjernet fra produktoversikten, så er mulig Ikea ikke fører denne stolen lenger. Du kan jo ringe nermeste Ikea og høre. Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kan anbefale Allak fra Ikea. Har hatt Allak i en uken nå. Den koster 595,- og er dritgod å sitte i. Det som er minus med den er at hvis du vil lene deg tilbake så kan du ikke låse stillingen hvis du skjønner. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har Allak-stolen fra IKEA selv også, kjøpte den ifjor da de hadde tilbud på den til 495. Den er rimelig bra, og man kommer godt under PC-bord og sånt da armlenene skrår nedover forrerst. Eneste minus er at skinnet er veldig tett og puster dårlig, så man kan lett bli litt svett i rygg og rumpe. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Tenkte jeg skulle bort å se på den stolen fra Bohus. Heter Cato den stolen. Syns den så utrolig god ut, og prisen er jo ikke noe gale å si på igrunnen. Noen som har peiling på om den er i Bergen ? Lenke til kommentar
g0b Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 ok får vel ta meg en tur på bohus til helga da, ikea er for langt unna.. takker for tips : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå