stoff3r Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 hei. jeg satte razer musa mi i feil usb-port i dag og når jeg satte den tilbake måtte jeg konfigurere på nytt. tingen er at "innstillingene" i razer sitt eget program ser ikke ut til å ha noen effekt i windows. men jeg kan ha gjort noe feil. kan noen fortelle meg hva programmet som følger med er til? eller hva jeg skal bruke det til for det virker som det bare er windows sin egen mus-meny som bestemmer alt sammen. spiller mye fps og det hadde vært greit å vite om instillingene har noen betydning. spesielt mus-aksselerasjonen er viktig å finne ut av. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kjøpte min Razer og brukte orginaldriveren men fikk ikke ekstraknappene til å fungere så lastet ned den nyeste Razer driveren så fungerte den. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) hvis du bytter usb-port kan det bli trøbbel... gjorde det en gang... husker ikke helt om det hjalp med restart, eller om jeg måtte legge inn driveren på nytt... Et greit tips er vel rett og slett og bruke den samme porten hele tida, eller? [edit: ville bare si at driveroppdatering som sagt funker fjell...alt blir bedre, men av installer de gamle først] Endret 16. august 2005 av Tresprit Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 ja det er så. men hva brukes kontroll panelet til? når man stiller på sensitivity i razer panelet skjer det ingenting og man må bruke windows sin sens-kontroll istedet. da er poenget borte sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå