Kadmium Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Hei. Jeg skal ta backup av noen ps2-spill og filene er til sammen på 4,23GB. Altså mer enn kapasiteten på dvd brenneplatene mine, som er på 4,7GB. Jeg har da komprimert filene, så de har kommet på til sammen 2,73GB. Spørsmålet mitt er da, funker backupen på ps2 når jeg har komprimert filene? Håper på noen nam-nam svar Tack og hej Endret 15. august 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det vet jeg ikke, men hvis du har skrevet riktig, så trenger du ikke komprimere! Du sier: "Filene ble 4,23GB" 4,23 er mindre enn 4,7 som det faktisk er plass til på plata! Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kort svar: Nei. Lengre svar: Hvis du har komprimert filene med rar, zip eller lignende, så må i så fall ps2'en pakke disse ut on-the-fly når de skal brukes - noe som sannsynligvis innebærer patching av spillene. Så vidt meg bekjent, så finnes det ikke noen enkel måte å gjøre dette. Hvis det er lyd-/filmsekvenser du har "komprimert" ved å redusere kvaliteten, så hadde du nok visst hva du holdt på med og da hadde du ikke trengt å spørre. No offence... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå